Reklame…Sponset av Posterstore…

Hei igjen 🙂

Jeg er blitt spurt om jeg vil samarbeide med posterstore igjen.

Veldig fornøyd med hvordan det ble på veggen 🙂

Jeg er så fornøyd med plakatene jeg har fått.

Er ikke så imponert over bildene jeg har tatt, det blir for mye skinn i dem. Men sånn er det når man har vinduer på alle kanter 🙂 Og jeg ikke har vært helt i form til å gå ut og finne en bedre plass.

Jeg har byttet ut en del av de bildene jeg hadde før. De fortalte livet mitt fra da det var tungt og til det begynte bli litt lysere. Nå ser jeg fremtiden som lys og lett og gleder meg over det 🙂

Gå inn på siden deres og se på alle de fine motivene de har 🙂

Det er mange fine tips til bildevegger der også. Fint å se hvilke motiver som passer sammen.

Du finner helt sikkert noe du liker. Og du kan få de i mange forskjellige størrelser.

Gul er “gledesfargen” min. så bildene nå gir meg god energi og glede 🙂

Rammene jeg har på veggen er i eik, også har jeg noen i sort tre. De har også i metall.

Rabattkoden er: 45bilder&tanker

Nå får du 45 % på plakater

og

10 % på rammer.

Tilbudet gjelder ikke selections.

Tilbudet varer 27-28-29-30 Juni.

Rammene er mørkere på bildene enn i virkeligheten.

Jeg håper du vil ta en tur inn og se på hva de har 🙂

Klem fra meg <3

1 kommentar
    1. Det er godt å kjenne på at det er lyst og lett inn i fremtiden og dagne som er nærmest 🙂
      Mye fint å finne av bilder og slikt på Posterstore 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg