Samarbeid med poster store igjen black friday…

Heihei 🙂

Først må jeg informere om at dette er reklame med rabattkode og beklage for at bildene ikke er så bra 🙂 Jeg fikk ikke til å ta bilder uten at det skinner og reflekterer alt som er i stua her. Håper dere ser allikevel 🙂

Jeg har vært så heldig å bli spurt om jeg ønsker samarbeide med posterstore igjen. Det ville jeg, er veldig fornøyd og glad i det jeg fikk sist og ønsket legge til litt i det jeg fikk sist.

Disse veggene viser nå ca15 år av livet mitt <3

Veien fra det mørke, tunge til nå når det føles lysere og lettere.

Jeg er veldig glad i bilder som forteller noe og gir meg noe å tenke på. Derfor valgte jeg bilder herfra.

INHALE

EXHALE

I denne perioden hadde jeg nok med å puste ut og inn. Bildene viser kaoset som var i meg, jeg hadde mistet meg og gått meg vill i meg selv.

Så begynte jeg sakte å forstå at jeg ikke kunne bli der jeg var.

SHE NEEDED A HERO SO THATS WHAT SHE BECAME.

Jeg begynte lytte til meg selv.

Livet spiller mye musikk i forskjellige situasjoner, vi må ta oss til til å lytte. La tonene falle til ro og spre fred i oss.

THE EART HAS MUSIC FOR THOSE WHO LISTEN.

Livet ble lettere. Følelser og tanker var ikke så tunge å bære på.

I AM STILL LEARNING. 

Det er ikke lett å forstå alt vi skal lære, det vanskelige er oss selv. Mange lag som må gjennomgås og sorteres. Vi samler på mye i løpet av livet som bare tar opp plass og lager uro.

YOU DON`T ALWAYS NEED A PLAN. SOMETIMES YOU JUST NEED TO BREATHE, TRUST, LET GO AND SEE WHAT HAPPENS.

Det er ikke lett når livet har stoppet opp og veien videre har rast ut.

LIFE ISN`T ABOUT WAITING FOR THE STORM TO PASS. IT`S ABOUT LEARNING TO DANCE IN THE RAIN. 

Det vil alltid storme litt både inni og utenpå, men jeg er blitt flinkere til å ikke la stormen vokse seg så stor at jeg ikke greier håndtere den. Det er blitt lettere å ta stormen som den er og nyte det gode regnet som faller etterpå. Kjenne på at livet fortsatt er godt 🙂

Her er de siste årene.

Nå er jeg på en god plass i livet og i meg selv 🙂

Jeg har kvittet meg med mange lag som jeg har gått rundt og båret på fra gammelt av. Ting som bare har vært med på å gjemme bort alle følelser. Gjort at smil og latter har føltes så forferdelig falske, fordi jeg egentlig har hatt lyst til å skrike og gråte.

KEEP LIFE SIMPLE. 

Det er viktig. Prøv å ikke gjøre problemene store…og ikke vær redd for å be om hjelp.

GO WHERE YOU FEEL MOST ALIVE. 

Dette er også viktig. Vi må alle gjøre ting som ikke føles riktig og som vi ikke vil gjøre i løpet av livet. Derfor er det viktig å en gang i blant gjøre det du liker å gjøre, være sammen med mennesker du ønsker være sammen med. Ta deg tid til å bare være deg selv, enten alene eller sammen med andre <3

TAKE TIME TO DO WHAT MAKES YOUR SOUL HAPPY.

Kjenn etter i deg selv hva som gjør deg glad.

Tusen takk for at du ble med på en liten reise i livet mitt 🙂

Det er litt rart og ha det hengende på veggen, men også godt å se hvordan livet har forandret seg.

Pia sjekket kvaliteten på bildene og de ble godkjent 😀

Det er fine plakater, med fine rammer. Jeg valgte eik, men de har mange forskjellige .

Klikk deg inn på POSTER STORE og se om det er noe du kunne tenke deg. Kanskje du finner noe som forteller ditt liv 🙂

Du får 55 % på alt unntatt selection og rammer i dag.

Rabattkode

bilderogtanker55

Klem fra Hanne <3

2 kommentarer
    1. Jeg likte best bildet nr. 1 på det 4-de bildet. Henne med alle fuglene i hodet…
      Jeg er helt sikker på at bildene ikke beskriver livet ditt, for jeg tror det er alt i mellom…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg