Kveld 52…

Hei igjen 🙂

Personlig trener som passet på at jeg gjorde det jeg skulle 😀

De siste 8 dagene har vært tunge. Har ikke orket tenke på å røre på meg mer enn jeg absolutt måtte. Vet ikke om det er den siste turen

som tok knekken på meg. Angsten sleit ut psyken da og det raste litt. Stolt av at jeg greide gå hele runden, men var det verdt det når så mange dager etter er ødelagt…

Får starte smått igjen 🙂

Oransje vekter 4 forskjellige øvelser 30 ganger hver.

Strikk 3 øvelser 30 ganger hver.

Fingerklemmegreia og gul strikk 30 ganger hver.

Kettlebell 3 øvelser 10 ganger hver.

I morgen skal jeg prøve gå en kortere runde. Den vet jeg psyken føler seg trygg på så angsten holder seg borte 🙂

Det er ikke bare mennesker jeg har angst for når jeg er ute. De er jo overalt samme om jeg går den korte eller lange runden, eller ett annet sted…Første gang vi gikk den lange så møtte vi ingen, allikevel var det helt forferdelig.

Hadde jeg vært yngre og visst at jeg ville få de problemene jeg har så skulle jeg jammen meg studert psykologi, hjernen, nerver, muskler og hvordan alt henger sammen 🙂

Det er en facinerende maskin 🙂

Også fikk vi sånne i posten i dag. Greit å ha i tilfelle det blir sånn at man må ha det på seg overalt. Eller vi må reise ett sted vi må bruke det 🙂 Gode å ha på. Sitter tett rundt hele, 3 lag stoff og vaskbare…Blir altfor dyrt å bruke engangs. Får vi ikke bruk for dem nå så dukker det nok opp ett annet farlig virus om noen år 🙂

Da ønsker jeg deg en fortsatt god kveld og en fin dag i morgen.

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg