Vind, vann, katt og 80 talls musikk på tur…

Globen lighting

Hei igjen 🙂

Dagen i dag har vært god. Hadde egentlig ikke lyst til å gjøre noe. Men så ville katta ut og gå tur. Ga seg ikke med å mase. Så tilslutt ble jeg med, og angrer ikke på det 🙂

Kom på at det nesten ikke er folk ute og at jeg kunne jo høre musikk uten ørepropper mens jeg gikk. Da var det ikke så kjedelig å vente på at Pia fikk snust seg ferdig overalt 😀

Pia bestemmer hvor vi skal gå, og da går turen først ned til brygga og vannet. Bruker litt tid på å se utover, kanskje hun tenker over livet og hva det gir 🙂 Eller hun lurer på hvorfor hun ikke kan gå på vannet nå, hun gjorde det jo i vinter 😀

Ole kom og ble med på halve veien 🙂

Over skyene er himmelen alltid blå <3

Takk for turen 🙂 Koselig du ble med.

Ønsker deg en fortsatt god påske og en fin ny uke. Tenker på dere som skal tilbake på jobb, skole og barnehage. Jeg liker det ikke og synes det er altfor tidlig. Men, men…

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg. Husk du er verdifull, for noen betyr du alt <3

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg