Verdens beste…

Heihei 🙂

Lykke…

I går kveld kom de to eldste sønnene hjem en tur <3

Har ei datter og to barnebarn også, men de bor i Bergen <3

Snakket lenge med henne i mobilen i går.

Den aller beste gleden 🙂

Kjenner jeg er verdens heldigste mamma 🙂

Sønnene  hadde lyst til å grille. De gikk og handlet, og lagde til alt sammen 🙂

Det var så forferdelig mye avblomstret Løvetann rundt der vi skulle sitte. Så ta fant jeg ut at jeg kunne jo gjøre litt jeg å 🙂

Gressklipping ble litt trening i dag 🙂

Kylling og masse grønnsaker.

Metthetsfølelsen ble så mye bedre enn når vi spiser koteletter og pølser 🙂

Har lyst til å gå litt mer over til plantebasert mat.

Sommer 🙂

Vi prøvde grille vannmelon og jordbær å. Melonen ble veldig god, men jordbæra ble litt for bløt for meg 🙂

Pia var også med en stund 🙂 Hadde god oversikt fra toppen av huska 🙂

Da grillmaten hadde fått sunket litt spurte eldste sønnen om vi ville ha dessert. Det ville vi jo 🙂

Dette ble resultatet etter de hadde kokkelert en stund.

Youghurt, chiafrø, gresskarkjerner, hakket mørk sjokolade og bjørnebær.

Utrolig godt 🙂

Det varmer ett mammahjerte å høre stemmene og at de samarbeider og koser seg på kjøkkenet og i alt de gjør når de er sammen <3

Hadde jo dukket opp noen blomster og insekter også bak huset her, de måtte foreviges 🙂

Nå er vi mette og fornøyde her alle sammen 🙂

Håper du har hatt en fin dag også.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg