Vårfølelse…

Hei hei 🙂

I dag hadde jeg egentlig ikke lyst til å gå ut. Så ble sittende i sofaen da samboer og katt gikk tur. Men så kikket jeg ut av vinduer etter en stund og fikk se dem gå der i sola. Det så så deilig ut at jeg måtte gå etter 🙂

Det angrer jeg ikke på 🙂

For en fin vårdag, i Februar. Sola skinte (skrives det sånn, så veldig rart ut 😀 ) Det var akkurat passe kaldt, sånn at det prikket i kinnene og fingrene 🙂

All grønnfarge gir sommerfølelse 🙂 Selv om det bare er små mosedotter på tynne kvister. Skal ikke så mye til 🙂

Fuglene koser seg med maten vi legger ut til dem. Det er ett forferdelig leven ute her når alle krangler om solsikkefrøene og brødbitene 🙂

Viktig å studere trærne før hun bestemmer seg for hvilket som er best å klatre i 🙂 Hadde hun fått gå løs så hadde brannvesenet her hatt nok å gjøre…Tror stigebilen med mannskap måtte stått klare til å få henne ned fra de høyeste trærne rett som det var 😀

Sola var på hjørnet av rampa bak Spar. Den måtte nytes 🙂 Rullet rundt og koste seg. Sto en støvsky rundt henne da hun var ferdig og ristet seg 🙂

Sola speiler seg i vannet.

Er ikke så mange motiver som er finere enn det 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag.

Håper du har hatt en fin dag og at du når du legger deg kan kjenne på at dagen har vært god 🙂

Klem fra meg <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg