Ute i vår hage og pakker i posten…

Heihei 🙂

Håper du har en fin dag.

Litt for varmt for meg om dagen, så jeg gikk bare en liten tur ut for å se om det hadde skjedd noe mer koselig der ute i naturen 🙂 Det hadde det.

Er dette Hundekjeks? Jeg trodde det, men synes ikke det likner på bilder jeg finner.

Hvis ikke. Hva heter den da?

Fikk pakker i posten i dag 🙂 Har kjøpt det selv.

Jeg tar ikke med meg mobilen når jeg skal gå litt rundt så har ønsket meg skritteller lenge. Endelig har jeg fått kjøpt meg. Jeg har en ide om at jeg ikke trenger være tilgjengelig hele tiden på mobil. Så den ligger for det meste på stua. Er bare med hvis jeg skal ta bilder.

Jeg synes jeg sitter mye i løpet av dagen og vil ha litt mer kontroll på skrittene jeg går. Har mål 3 – 4000 skritt om dagen. Tenker det blir lettere å nå målet når jeg hele tiden ser hvor mange jeg har gått 🙂 Både samvittigheten og trassen kommer til å gå litt ekstra hvis jeg ser jeg ikke har gått det jeg skal 🙂

Også håper jeg den greier finne ut hvordan jeg sover. Er sliten og trøtt selv om jeg har sovet hele natta. Noen netter “jobber” jeg veldig.

Fikk dette i posten i dag å. Skulle bestille meg to håndvekter, det hadde jeg lyst på. Også så jeg de hadde sukkerfritt godteri og greier, det måtte jeg prøve. Alt smakte godt. Husket ikke at jeg hadde bestilt cookies, det er oreo. Er ikke så glad i de vanlige, så må øve litt på å spise disse 🙂 De blir liggende i skapet til krisesøtsak, når det absolutt ikke er noe annet å spise på bare fordi jeg har lyst på noe 😀

Det andre smakte helt greit. Tenker det er greit å ha i skapet når jeg plutselig får lyst på noe, i stedet for riskaker, saltstenger og youghurt.

Også fant jeg ut at det er veldig greit å lese godt bestillingen før man sender inn…Det lå to esker i esken. Det var jammen meg to sett med vekter 😀 Jeg har ikke fått med meg at det var to i pakka og at jeg bestilte 4…Jaja..sånn kan det gå når man blir litt overivrig og ikke følger med på hva man gjør 😀

Da ønsker jeg deg en fortsatt fin Torsdag og håper du gleder deg over hva dagen gir deg 🙂

Klemmer fra meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg