Ut i den store verden og oppgitt…

Heihei 🙂

I dag dro vi en tur til Kongsberg. Spennende for meg som kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært utenfor bygda her siden før jul 2019 🙂

Har litt å klage på nå da. Tror det er bare to ting, men de gjør meg en smule oppgitt 🙂

For det første.

Hvorfor i alle dager er beltene så forbaska korte på Kongsberg bussene…

Hvis det skulle bli en bråbrems har ikke vi som er store en sjanse…Det er absolutt ingenting igjen av beltet når det er festet i låsen…Knusningsskadene på overkroppen vil være massiv tenker jeg.

Har kjørt mye busser, men ikke hatt det problemet andre steder.

Så Brakar…bytt til litt lengre sikkerhetsbelter 🙂

God lunsj på Fattigmann. Vi må alltid innom der og ta en matbit. Fint og godt sted 🙂

Fikk i oppdrag av dattera mi å ta bilde av noe blått fordi jeg gruet litt for å reise. Tenk på alle bildene du kan ta sa hun og ga meg oppdraget 🙂 Det hjalp det. Ble litt fokusert på å finne noe blått.

Så kommer det andre jeg er blitt litt oppgitt over…eller egentlig veldig oppgitt 🙂

Hvor i alle dager skal man finne klær til ei voksen ganske overvektig, kort dame uten albuer, med vinger og uten knær…

Det finnes masse fint både i butikk og på nett i min størrelse.

Men

Alt har korte ermer, dekker ikke rompa…

Eller de har store puffermer og rekker ned til anklene.

Kjenner jeg ønsker meg veldig noen som kan klær, kropper og fasonger som kan finne frem det jeg vil kunne bruke og si her….her har du det du kan bruke…

Jo…

Det er jo også ett problem at jeg ikke er villig til å betale over 2 – 300 kr pr plagg 🙂

Og, ja…jeg vet jeg “bare” kan slanke meg…men ække lett det heller skjønner du 🙂

Det er den største frykten i livet…alle forandringene som da vil komme. Fordi psyken er i kaos er det nesten umulig å se at det blir flere positive enn negative forandringer…Siden frykten for oppmerksomhet og bli sett er større enn alt annet…da er det ett bittelite problem å “bare slanke seg” 🙂

Jaja…

Vi var ikke lenge borte, men fyttirakker`n som det tar på 🙂

Det er rart, men jeg slapper mer av når jeg går rundt i Oslo og Bergen enn når jeg går gjennom den ene gata og på ett senter i Kongsberg.

Nå synger og spiller Jon Lotterud på spotify, god og behagelig musikk og stemme…Fetter`n min da 🙂 God å høre på når kroppen trenger roe ned.

Øyeblikkelig natta. Tenk å være så heldig å kunne kjenne kroppen er sliten og glede meg til å legge meg under dyna 🙂 Og vite at jeg kan sove trygt og rolig hele natta.

Sender noen gode tanker til alle som ikke har det sånn <3

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg