Tur til Kongsberg på morran….

Hei 🙂

Kjørte Knut på skolen i dag. Han skulle få vite om han kom opp i muntlig eksamen. Det gjorde han ikke, så nå er det ikke mange dagene igjen til sommerferien 🙂

Mens han var inne og fikk beskjed så gikk Ole (samboer) og jeg en tur. Har ikke gått i Kongsberg før så vi bare gikk en sti langs vannet. Det var fint der. Ble en liten runde og akkurat passe lang. Knut kom og møtte oss da han var ferdig også gikk vi sammen til bilen. Denne våren har jeg vært flink å tatt astmaspray hver dag. Eller det har vel heller vært kroppen som har vært flink å sagt i fra med en irriterende piping på hver utpust 😀 Så jeg måtte ta medisinen.

Men det har hjulpet da, så kroppen er ikke så forferdelig dum allikevel 😀 Nå kan jeg gå tur og puste normalt hele tiden. Det er ikke dumt 🙂

Vet ikke hva som skjedde her i huset i natt/dag tidlig…Både Ole og jeg våknet før 5 og var våkne så da sto vi opp. Var så fornøyd i går kveld med at jeg kunne sove til 7 i dag fordi Knut skulle ikke være på skolen før 9…Men nei da….5 er en grei tid å våkne på sa hjernen 😀

Knut hadde på vekking kl 6, for han skulle bort og trene på Kick…Så det gjorde han 🙂

Takk for at du ble med en liten tur i Kongsberg 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin dag. Husk å gjøre noen “harlysttilågjøre” ting innimellom alle “mågjøre” tingene 🙂

Klemmer fra Hanne <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg