Tur, noen tanker og en mammajobb som er over…

Hei igjen 🙂

God kveld.

Her hos oss har sommerferien startet og vekkerklokka skal få hvile.

Vi ruslet en liten tur med Pia og den andre katten som er hos oss om dagen. Ble ikke lang tur fordi det kom noen jenter forbi. Hun ene hadde sparkesykkel og hun andre mistet noe i bakken…Fyttirakkern så skummelt sa Pia, bråsnudde og ville hjem 😀

Som jeg skrev så har sommerferien startet.

Vekkerklokka har alltid fått ferier sammen med oss. Jeg var ikke forberedt på hvor vanskelig det ville bli å pensjonere vekkerklokka. Minstemann er ferdig med vgs og flytter i løpet av sommeren.

Kjenner nesten sorg når jeg tenker på at jeg kan slette vekkingen kl 6-7 om morran.

Jeg har vært mamma i 32 år og stått opp med med dem, smurt matpakke og sagt hadet siden eldste begynte på skolen.

 Det at Fredag 11.6. var siste dagen jeg skal stå opp med skolebarn var den aller siste er forferdelig trist. Det traff meg med ett smell i dag 🙂

Det kommer flere store forandringer fremover som kommer til å overskygge vekkerklokka. Men akkurat nå så kjenner jeg på litt sorg over at den delen av mammajobben er ferdig 🙂

Jeg tror kanskje jeg er den eneste som er så rar som jeg er 😀

Det er pyntet på torget med fine blomster. Jeg tok det øverste bilde fordi jeg synes de tofargede er så fine…

Rett ved siden av sto noen andre som også er fine, men ikke like fine som de første..

Holdt på å gå forbi nr. 2. Men da vettu…da kom den dårlige samvittigheten også tenkte jeg at den følte seg mindre verdt og ble lei seg.

Så da måtte jeg ta ett bilde av den å 😀

Er en snutt 

her av disse to 🙂

Med det ønsker jeg deg en fredelig natt og en fin dag i morgen 🙂

Klem fra Hanne <3

4 kommentarer
    1. Ja, barna blir store og forlater redet…men en dag kommer de tilbake med en ektemake:)
      Pia i seg selv er et eventyr å lese:)
      Ja, det må blomsterplanter….alle har hver sin sjarm. God morgen til deg:)

      1. Ja det er godt å se at de blir voksne og fine mennesker 🙂
        Gleder meg til det begynner å blomstre det jeg har sådd.
        Ønsker deg en fin ny uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg