Tur med Pia og ett lånt bilde fra ei på facebook…

Hei hei 🙂

Gikk en liten tur med Pia i dag. Måtte gjøre det før været snur som det har stått i avisa. Det er ikke like moro å gå hvis det er kaldt og regner 🙂 Regn er fint turvær hvis det er varmt i lufta.

Gledesfargen min titter fram overalt nå 🙂

Hva er din farge som gir deg en god følelse når du ser den?

Vet ikke helt om hun tar ett bad i sand og grus, eller om det er en form for markering 😀 Men det er to skritt frem og rull rundt, to skritt frem og rull rundt 🙂

Sjekker ut ballbingen..

Også har hun tatt vaktholdet ved Hus og hage i kveld. Ikke noe mistenkelig der..

Kikker man litt rundt seg på tur så ser man plutselig kunst på veien 🙂

Dette her var absolutt ikke bra. Denne lå i kanten av en hage. Skarp i kantene og farlig for både mennesker og dyr. Vi tok den med og kastet den i glass og metall dunken da vi kom hjem.

Dette bildet fikk jeg se på facebook. Therese Hansen har tatt det og jeg fikk lov til å lagre og legge ut her.

Mangen Kapell.

Jeg synes måten hun har tatt bildet på er kjempefint og det treffer meg i hjertet <3

Faren min er begravd der i en av gravene ca midt i. Tror jeg. Det er mange år siden jeg var det, så jeg husker ikke helt 🙂 Bestemor og bestefar, tanter og onkler ligger ved siden av.

Kapellet ligger langt unna sivilisasjonen, i skogen, ved ett vann.

Midt i naturen.

Ingen kunstig, moderne uro rundt.

En god plass å hvile <3

Håper du har hatt en god helg.

Ønsker deg en god ny uke og håper du får mye glede av dagene i den 🙂

Ta deg tid til å legge merke til små ting i hverdagen og gi dem en plass i hjertet ditt.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg