Tur igjen da vettu og noen alvorlige ord…

Hei igjen 🙂

Hvordan har dagen din vært?

Dagen her var som alle andre dager, og det er bra 🙂

Vi var en tur ute i dag å.

Hun så ei dame og en hund som også var ute på tur 🙂

Og vi møtte en mann og en hund, de fikk nesten hilse 🙂 Litt skeptiske begge to.

Dette ble jeg veldig fornøyd med. Jeg så sola og tok bilde 😀

Liker hvordan vannet bare er vann med rusk og rask i, og når man tar bilde så ser man naturen som speiler seg i klart vann.

Sist vi gikk her hoppet hun fra hjørnet på brygga og i land. I kveld sto hun og vurderte om hun kunne greie hoppe fra land til brygga. Kunne nesten kjenne hun tenkte hardt og grundig på det 😀

Hun kom frem til at det var en litt for stor sjanse og ta. Blei kald og våt på magen og beina sist, det fristet ikke til gjentakelse 😀

Satt en stund på dette hjørnet å og beregnet avstand og fart…kom frem til at det antakeligvis ikke ville gå og hoppe så da ble hun med oss menneskene i stedet og gikk på brygga 😀

Veldig fornøyd og imponert over meg selv denne uka 🙂

Mandag…tur, Tirsdag…trene, Onsdag…tur, Torsdag…trene, Fredag…tur.

Og jeg har drukket 3 ltr vann hver dag og ikke spist sjokolade eller annet snop. En sandwich eller kroneis til dessert bare. Litt godt skal man ha tenker jeg 🙂

Enten så er det ett varsel om at noe alvorlig kommer til å skje…eller jeg har ubevisst startet på ett nytt og bedre liv 😀

Jeg tror det siste, men det er greit å ha det første i bakhodet i tilfelle. Da kommer det ikke så overraskende på 😀

Stolt av oss alle 4.

Trener ute sammen med sønnen annenhver dag og går tur med sambo og katt annenhver dag 🙂

Sånn har litt av uka mi vært 🙂

Nå ønsker jeg deg en fortsatt fin kveld og en god helg.

Husk at små og store ord og handlinger kan få store konsekvenser.

Både positive og negative.

Tenk alltid på hva du vil at andre skal si og gjøre mot deg før du sier og gjør noe mot andre. Både ute i møte med andre og på nett.

Selv om ordene blir skrevet og sendt som en kommentar på ett innlegg ett eller annet sted ute i internettet. Så kan de fortsatt gjøre veldig stor skade og såre mer enn ordene som blir sagt face to face.

Ord man leser setter seg ofte mer fast enn de man hører.

Til deg som strever og har det leit.

Lukk øynene og tenk deg at jeg rekker deg en bukett med sommerblomster. Trekk pusten og kjenn alle de gode duftene de sender deg.

Tenker på deg <3

Klemmer fra Hanne <3

Pia som hopper fra brygga 6.mai 20

I dag er jeg takknemlig for…

#STOPPNETTHETS

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg