Tror jeg forstår, med hjelp fra sønnen…

Hmm, tester ett innlegg til. Fikk hjelp av Knut (16) med å forstå litt her. Godt å ha han som har litt bedre kjennskap til dataspråket..og litt godt å se at han ble frustrert han å 🙂 Hvorfor slippe ett produkt som ikke er ferdig, sa han. Og det er jeg jo enig i 🙂

Skulle vaske klær og snudde ryggen til ett øyeblikk 🙂 Pia fant ut at hun måtte sjekke om maskinen var i orden. Godt med hjelp i husarbeidet 😀

Forrige helg var de to eldste sønnene hjemme. Knut bakte surdeigsbrød og vi spiste en god frokost. Maten smaker bedre når man er flere rundt bordet 🙂

På Lørdag kokte gutta og jeg smultringer. Jeg kokte og gutta gjorde forarbeidet. Det går også lettere når man er fler 🙂 Blei  ca 150 stykker.

Vi var på Kiwi og handlet i dag. Da vi kom inn døra hjemme så fikk jeg ikke puste og skjelven satte seg i hele kroppen. 2. gang jeg har sånt angstanfall nå. La meg på sofaen og tenkte litt på hva grunnen kunne være….Fikk innkallelse til MR av hodet i dag. Det er en av grunnene.

  1. 1. Fikk brev om MR av hodet i dag. Da må jeg ta buss til Kongsberg og gå ett stykke til og fra. Også blir det mye venting. MR er jeg ikke redd for…men buss, gå og vente, det ødelegger meg.
  2. 2. Legen ringte da jeg var på Kiwi og sa at blodprøvene var fine. Det var jo bra. Men kolestrolet var for høyt, så det må jeg gjøre noe med. Kosthold først. Da ble det litt til som fyllte hodet. Også var folat for lite. Forstår ikke det. Jeg kjøpte jo en boks folsyre for lenge siden. Så forsto jeg….aaah, jeg må ta dem å kanskje 😀 Så da får jeg finne frem boksen og sette den så jeg ser den hver dag. Glemsken er forstatt tilstede 😀
  3. 3. Tenkte også på det at det kan hende det hadde vært lurt å puste litt da vi var på butikken. Lurer litt på om jeg glemte det fra jeg gikk ut døra her og til vi kom inn her igjen 🙂
  4. 4. Tja, er ikke noe 4 tror jeg. Så  lite skal til for at angsten slår til. Jo, 4 er at det er snø og glatt ute. Det stresser meg veldig. Og jada, det gikk fint til og fra butikken. Og jeg var kjempefornøyd for at jeg hadde klart å holde meg på beina 🙂 Så tenkte jeg på at jeg hadde to poser med varer i henda da jeg datt for mange år siden på isen og brakk ene ankelen å. Vet ikke om jeg rakk tenke tanken helt ut…..så kjente jeg foten sklei og jeg landa på knea 😀 Kong vinter og jeg er ikke gode venner 😀

Sånn, det var min dag. Er det noe rart jeg klikka litt da jeg skulle skrive ett lite innlegg her og så alle forandringene 😀 Dråpen som fyllte glasset så det rant over 😀 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen 🙂 Ta vare på deg selv og de rundt deg. Samle på gode minner og gled deg over småting i livet ditt.

Klemmer fra meg <3

 

4 kommentarer
      1. 😀 Ja forsto tilslutt at det vil gå seg til. Når jeg ser på siden nå så er den ikke så innviklet 🙂 Er ett vanedyr og liker ikke for store forandringer på en gang.

    1. Dere har hatt noen fine dager ser jeg. Bakt å greier. Har enda ikke fått til å begynne med det. Men til uken. Da skal det bli 🙂 Du er ikke alene om å få rett å slett panikk, når det kommer til denne reisingen til ting man skal på. Jeg klarer ikke tanken på sånn bil, buss, båt opplegg. Dere må ha en fin helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg