Til mor og Sverige….

Hei igjen 🙂

I helga var vi en tur i Sverige og innom mora mi. Hun ble med til Sverige og det ble en veldig koselig tur. Godt med en hvilepause hos henne midtveis. Det er ca 6 timer kjøring tur/retur Hvittingfoss – Charlottenberg. Og når man er så glad i å kjøre bil som meg så føles det dobbelt så langt 🙂 Dagen etter var jeg forferdelig støl i høyre låret. Skjønte ikke hvorfor, jeg hadde jo ikke gjort noe spesielt. Så kom jeg på at jeg hadde kjørt bil 😀

Tok en liten runde rundt huset til mor og fant noen fine motiver jeg måtte ta bilder av 🙂

Pia hadde vært alene hjemme hele dagen og satt i vinduet og ventet da vi kom hjem. Var glad da det endelig ble litt lyder i huset igjen, og hun kunne gå ut en tur 🙂

Håper du har hatt fine dager 🙂

Ha en fortsatt fin uke.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg