Tidlig ute og en koselig prat…

Hei hei 🙂

Nå er det ikke lenge til julaften 🙂 Gleder meg. Da kommer ungene fra Bergen, Oslo og Drammen for å være her en ukes tid <3

Var ute og tok noen bilder da sønnen gikk til bussen i dag tidlig kl 640.

Står her og venter på sommer og varme 🙂

Der var han dratt på skolen og jeg går inn i varmen igjen 🙂

Fikk en koselig prat med Kjell Morten i dag 🙂 Plutselig ringte tlf med bilde og lyd og der var de. Føler meg veldig heldig som fortsatt har gode venner fra Bjerkely folkehøyskole. Som ikke gir opp meg selv om jeg sjelden eller aldri tar kontakt <3

Det var en fin førjulsgave 🙂

Nå venter masse nyvaskede klær på og bli hengt opp og oppvask på å bli vasket. Ole (samboer) er og handler middag og skal lage pyttipanne med strimlet kjøtt. Det er godt. Og han har hentet ved…Fint å dele på jobbene 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og håper du har hatt en god dag 🙂 Ta godt vare på deg selv.

Klemmer fra Hanne <3

4 kommentarer
      1. Tusen takk <3 Ja det er fint med snø, lyst og pent. Og ja. Gleder meg veldig til å få alle unga hjem. Det er rart å bare ha minste på 16 boende her 🙂
        Ha en god natt og en fin dag i morgen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg