Taxi ut i den store verden…

Hei hei 🙂

Vært en tur ut i verden i dag 😀

Har vært utenfor sentrum her en gang siden før covid kom i fjor og det var i Juli da vi var og fikk første dose vaksine 🙂 Da trenger man ikke dra så langt for å føle man er ute i verden 😀

Fint over brua på Efteløt 🙂

Er så glad for at vi fikk taxi til og fra. Angsten min hadde nok med å forholde seg til ett rom fullt av mennesker. Det hadde vært vanskelig å skulle tatt buss og hatt flere timer venting i tillegg. Hadde gjort det hvis jeg måtte. Men da hadde jeg vært ødelagt hele helga.

Så takk for at vi har det helsevesenet vi har og at vi for det meste får den hjelpen vi trenger 🙂

Fant litt høst da vi satt ute å ventet på at klokka skulle bli 11.

Jeg savner veldig å gå turer nå når høsten er her og naturen pynter seg med fine farger 🙂 Men det ene kneet vil ikke bli bra. Trener beina nesten hver dag og har smurt med votarol. Det vil visst ikke ut på turer, gir seg ikke med å verke når det blir brukt 🙂

Jeg får greie meg med høsten som er rundt huset her, det er fint det å 🙂

At en sånn liten ting skulle virke og gjøre angsten roligere. Fin oppfinnelse 🙂

Stryke fingrene på den og kjenne teksturen. Og ha den rundt fingeren til det begynner gjøre litt vondt, bytte finger og gjenta. Glemte litt alle som satt i samme rom.

Dose to tatt, vente 20 min.

Liker hvordan det er her. Blir fulgt inn i ett rom og der sitter man til man er helt ferdig. Ei sto og fulgte med på tiden og ga beskjed når det hadde gått 20 min. For meg som blir stressa hvis det er mye frem og tilbake og ting jeg må følge med på selv så var dette helt perfekt 🙂 Min oppgave var å rulle opp genserermet og huske på å puste 😀

Også hjalp det å spille mens jeg ventet, da forsvant menneskene rundt 🙂

Fant litt høst da jeg gikk til apoteket å 🙂

Taxi kjørte oss helt til Kiwi døra, det var god service 🙂 Alltid forberedt, handlet det vi trenger i helga bare sånn i tilfelle det kommer noen bivirkninger og slår oss ut. Tenker vi er så gamle at det ikke blir noe…Men min katastrofetenkning sier at hvis jeg ikke forbereder meg på det verste så kommer det til å skje. Derfor er jeg alltid klar for verste 😀

Da skjer det sjelden noe 🙂

Da er det blitt kvelden og snart middag, ostepølse i lompe.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god helg 🙂

Klem fra meg <3

4 kommentarer
    1. Så fint at dere er fullvaksinert, det er jeg også. Liker bildene dine, ser du har byttet bilde øverst på bloggen. Likte det forrige og liker dette. Det er et fint høstbilde😊. Ha en fortsatt fin kveld 😊
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg