Takknemlig og trist…

I dag er jeg takknemlig og veldig trist. Takknemlig fordi folk har fått øynene opp for psykisk helse. At de som ser ut til å være vellykkede og glade. Kanskje ikke har det sånn. Takknemlig for at familien til Ari Behn valgte å gå ut i pressen og fortelle at han tok selvmord.

ØYNE KAN SMILE, MUNNEN KAN LE, MEN SORGEN I HJERTET KAN INGEN SE 

Så ufattelig trist for at han måtte dø for at folk skal begynne forstå.

Jeg håper regjering og helsevesen også tar det på alvor og ser menneskene inni smilene og latteren. At venner og familie tar seg tid til å se, lytte og spørre. At vanlige små mennesker skal få oppmerksomhet….Før de tar det samme skrittet….Før det er for sent.

Facebook: I dag er jeg takknemlig for…

2 kommentarer
    1. God morgen,
      Så hyggelig at du likte kommentaren min. Jeg har ikke lest blogger så lenge, er ganske ny her. Men innlegget ditt traff meg i hjertet. Derfor leste jeg innlegget ditt fra jula 2017, og kommenterte det.
      Det er så sant det du skriver, og jeg er nok ikke så flink til å fokusere på muligheter istedenfor begrensninger, og hva jeg er takknemlig for. Det er godt å lese det du skriver.
      Det trengs mer fokus på psykisk helse, og håper det blir det nå framover. Veldig trist med Ari, som du skriver om her.
      Ønsker deg og dine en fortsatt god jul.
      Elisabeth

      1. Da er kvelden kommer, så god kveld 🙂 Jeg ble veldig glad for kommentaren.
        Noen dager er det vanskelig å se det som er positivt. Men det er jo ikke feil det heller. Vi må ta i mot de dagene som er mørke for å sette pris på de gode. Og etterhvert så går de mørke fortere over fordi vi har mer av de gode i oss 🙂
        Ha en fortsatt god romjul. Klem fra Hanne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg