Takknemlighet og litt høst/julestemning…

Hei )

Det ble ikke så mye blomster av såinga mi i vår. Vi har nok vært litt sparsomme med vanning. Ikke fordi vi sparte…vi har bare glemt det 🙂

Sådde salat i en plastbåt utpå plenen. Det var vellykket…brunsneglene har kost seg masse. Så neste år skal vi så bare salat der. Har nesten ikke sett noen utover bakken:)

En fin en trosset tørken og holdt ut til regnet kom 🙂

Det er noen pærer på treet å.

Ripsen gjemmer seg under bladene. Ser det lyser rødt innimellom 🙂

Her kommer høst/julestemningen 🙂

Var litt kjølig og mørkt i kveld så jeg byttet batterier i alle lysene.

Skal ikke mer til før stemningene raser på 🙂

Også er jeg så takknemlig for at datteren ga meg sparket jeg trengte for å kvitte meg med masse som ikke ble brukt. Og vi flyttet ut noen møbler og flyttet om på andre 🙂

Fikk sortert og kastet fra gangen, kjøkkenet, stua og soverommet.

Ei dame kom og kjøpte masse tegnesaker og tupperware som ikke er i bruk lenger, men som er flyttet med fra sted til sted i ca 30 år.

Så glad for at noen kan glede seg over alt videre 🙂

Vi leier bolig og har derfor flyttet veldig mange ganger.

En annen ting jeg er veldig takknemlig for er at her vi bor nå har vi fått bo i 11 år 🙂

Jeg er uendelig rik.

4 barn, 2 barnebarn, samboer, katt og en mange ting som ikke er verdt noe.

Men for meg har de stor verdi i gode følelser og kjærlighet 🙂

Vi kontaktet en brukthandler som kom og hentet nesten alt. Står igjen litt. Vi får se om vi finner noen andre som vil ha det 🙂

Det er godt å tenke på at selv om noe er gammelt og ikke blir brukt av meg lenger. Så er det andre som kan bruke det og glede seg over “nye” ting 🙂

Så takk til ungene som flyttet om, løftet og bar ut.

Takk til huseierne som har latt oss bo her så lenge.

Takk til høsten og mørket som gjør det koselig å tenne lys inne.

Takk til deg som er innom og leser det jeg skriver 🙂

Og

takk til meg selv for at jeg aldri har gitt opp hver gang livet har butta 🙂

Takk til samboer for at han er her.

Jaja, det var litt av det som var i hodet i kveld, mye rart som surrer rundt der oppe 😀

En ekstra takk til barna og barnebarna mine

<3 <3 de er hjertet mitt <3 <3 livet mitt <3 <3

Ta godt vare på deg selv.

Håper du også greier se rundt deg og kjenne takknemlighet for de små hendelsene, ordene og tingene i livet ditt 🙂

Klem fra meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg