Søndag, barnebarn og god energi…

Heihei 🙂 

Utsikten fra kjøkkenvinduet…

Søndag igjen. Ny uke i morgen og en dag nermere vår og sommer 🙂 Det har vært strålende sol i dag. Fikk ett lite glimt av den da jeg endelig våknet 🙂 

Klokka var over 13 da jeg endelig slo opp øynene og oppdaget at jeg fortsatt sov 😀 De siste nettene har vært forferdelig urolige. Flukt i beina så de er umulige å holde i ro. Øynene halvåpne klare til å oppdage fare. Kroppen ligger på nåler klare til å forsvare seg i kamp…Mot hva vet jeg ikke 🙂 Er ikke redd for noe så det er ikke bevisst. Kan ha noe med at jeg er forkjølet og underbevisstheten føler seg utrygg…Tok i hvertfall en sobril i går kveld for å se om det hjalp….Det gjorde det, så jeg tenker klokka når jeg våknet er grei. Trengte sove rolig og ordentlig nå 🙂 Også er det jo Søndag. 

Hadde greit med energi når jeg våknet å. Spiste frokost også har jeg fått tørket ordentlig støv 🙂 Det trengtes…Blomstene fikk en omgang de å, så nå kan de puste igjen. 

Jaja, Er heldigvis ikke hver dag som starter så sent. 

Også ett bevis på at jeg har verdens fineste barnebarn <3 Lise Sofie (rosa) <3 Mathilde (lilla) <3 

Fikk lov av jentene å legge ut bilde 🙂 

De er så heldige at de kan dra opp på Fløyen å gå på ski 🙂 De er flinke til å bruke naturen og fjellene hele året. Koser seg ute med store og små venner, bål, telt og natur i nesten all slags vær 🙂 

Jeg er ikke overtroisk….men…det er noe med disse tallene på mobilen 😀 Noen ganger legger man ekstra merke til dem. Kan jo ønske meg noe når det skjer. Man vet jo ikke om det er sant som det sies. At det man ønsker seg når man ser sånne tall på mobilen det får man 😀 Har ikke skjedd ennå, men en dag…..

Pia ville så gjerne ut en dag så Ole fant frem båndet. Hun virret rundt og får det ikke fort nok på seg…Da han lukket opp døra ble det bråstopp…Det var ikke med i beregningen at vinteren lå helt inntil døra 🙂 Jeg løftet henne ut på trappa, men akkurat da kom det ett vindkast og blåste snø rett i ansiktet hennes. Fysjameg…..Det var ikke moro. Hun bråsnudde og løp inn til ovnen igjen 😀 

Knut bakte Croissant i går. Kjempegode 🙂 Lagde noen små firkanter med en sjokoladebit inni å. 

I dag blir det skikkelig Søndagsmiddag her…Brød 😀 Knut bakte surdeigsbrød i går, jeg har bakt brød, Ole kjøpte ett brød, også var det tilbud på rundstykker og horn en kveld på Spar. Da kjøpte vi noe av det å…Er jo begrenset hvor mye 3 personer greier spise av brød før det blir dårlig 😀 Det vi ikke får i oss blir god mat til fuglene etterhvert 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin Søndagkveld, håper dagen din har vært god 🙂 

Husk å gjøre noen “har lyst til ting” innimellom alle “må gjøre tingene”….Det er viktig. 

Klemmer fra meg <3 

2 kommentarer
    1. Fin søndagsmiddag! 😀 Var litt mer snø hos dere enn det vi har. Koselig med barnebarn på ski. Tror ikke mine har ski en gang. Er ikke så ofte det er skiføre her nede, og når de ikke har tilgang på hytte i fjellheimen så blir det dårlig med skigåing.

      1. Det var annen vinter da vi var små. Mer stabil snø 🙂 I fjor og i år har det vært veldig fint her. Er glad jentene gleder seg over skiturer 🙂

        Vi har vel hatt muligheter til å gå på ski. Men vært uten bil og da var det vanskelig å komme seg til løypene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg