Sol og god tur…

Hei igjen 🙂

I dag har det vært sol og fint vær. Det er godt. Sønnen på 18 ble med og gikk tur med Pia (katten), det er en stund siden hun fikk gå tur nå så følte det var nødvendig 🙂 Ulempen med å ha båndkatt er at hun synes det blir litt kjedelig. Nabokattene får lov til å gå hvor de vil, men hun må være i hagen. Urettferdig 😀

Godt for oss menneskene å gå litt å. Også får jeg jo tatt bilder 🙂 Nå skjer det mye i naturen fremover, masse glede og fine motiver overalt 🙂

Takk for at du ble med på turen 🙂

Sønnen sa nå at det var nesten det samme å gå tur med katten og meg..Katten snuser overalt, legger seg ned og det er mye venting…Jeg snuser ikke og legger meg ikke ned 😀 Men det blir en del venting fordi jeg tar bilder av alt mulig 😀

Både han og samboer har fått beskjed…Vil de gå tur bare for å gå tur så må de gå alene. Vil de gå tur med meg så går det tregt. Det er ikke min skyld at det er så mye fint der ute som må tas bilde av 😀

Nå skal jeg begynne med middag her snart. Wok i dag, i morgen skal sønnen lage pizza. Han fikk pizzastein i bursdagsgave, den skal han prøve da. Gleder meg 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Fredagkveld og en god helg 🙂 Ta godt vare på deg og dine.

Husk at små ord og handlinger kan få store konsekvenser…både gode og dårlige. Tenk før du lar ordene komme ut av munnen og før du gjøre noe du kanskje vil angre på resten av livet.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg