Små liv i en stor verden…

Hei 🙂

Gått en tur rundt huset igjen, det er liv overalt når man stopper opp litt og ser 🙂

Denne tok frokosten sin på ett rips 🙂

Maur er nesten umulige å ta bilde av. For en fart på de små beina 😀

Samboeren klippet litt av gresset i dag. Men vi lot det være igjen masse fin Løvetann, brennesle og annet som insektene kan kose seg med 🙂

nor

Kjøpte insekthotell i fjor, tror ingen bodde der da. Tenkte på å ta det ned, men så fikk jeg se at noen hadde flyttet inn. Og noen holdt på å flytte inn 😀 Så morsomt. Nå vurderer jeg å kjøpe ett til. Vet at det går fint å lage selv, men det tror jeg ikke jeg gidder 🙂 Er ikke så kreativ. Liker egentlig best det som er enklest..Dumt, men sant 😀

Nå ser jeg klokka er 1730 allerede, får starte med middag. Skal bort i morgen og da kjenner jeg at piffen er borte i dag. Irriterende at kroppen skal reagere sånn. Skal ikke noe farlig eller skummelt. Vet det, men nervene er i alarmberedskap 🙂 Det kan jo hende hjernen ljuger og det er bittelitt farlig allikevel. Ingen som vet..

Jaja, vet det blir koselig bare jeg kommer så langt. Så nervene får holde på. Sov dårlig i natt så får prøve komme i seng tidligere i kveld. Skal kjøre bil i morgen så da er det vel best å være opplagt 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen 🙂

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Så fine bilder av insekter 🙂 Håper du er i form til det du skal i morgen. Jeg skal bare på bloggtreff, og det blir bare koselig 🙂

      1. Ja insekter er morsomme motiver 🙂 Det gikk helt fint å dra bort, bare skummelt før jeg kommer frem. Håper du hadde en fin dag på treffet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg