Sjasmin og nyperoser…

Heihei 🙂

Håper du har hatt en fin dag i dag. Og at du har gjort noen ting du hadde lyst til å gjøre, innimellom alle tingene du måtte gjøre 🙂

Jeg håper at du som måtte gjøre noe du gruet deg til greier være stolt av deg selv fordi du gjennomførte det.

At du som av en eller annen grunn ikke gjorde det du skulle gjort greier kjenne at det ikke er noe nederlag. Dagen i dag var sånn, neste gang du prøver så er kanskje dagen lettere 🙂 Ikke la andre styre følelsene dine. Ikke la andre fortelle deg at det du gjorde ikke var bra nok. Ikke la andre trykke deg ned.

Det er du som bestemmer over ditt liv.

Og…

du skal være stolt og glad over det du får til. Om det er stort eller smått. Hvert skritt du tar lager veien til det livet du orker forholde deg til akkurat nå. Der du er nå i livet ditt.

Når du er klar så tar du litt lengre skritt og du tar mer styring over livet ditt.

Ikke trykk deg selv ned <3

Orker du ikke gå ut så bli med en liten tur i hagen min 🙂

Skulle ønske jeg kunne dele duften av Sjasmin med deg 🙂

For noen vil du alltid være en vakker rose <3

Selv om du er litt skrøpelig og kronbladene er tunge og faller av.

Ta i mot kjærligheten og la den og de som gir deg den hjelpe deg med å vokse til en hel rose igjen 🙂

Se…Salaten vokser 🙂

Ja det hadde vært lurt å merke hvilken salat som er sådd hvor siden de deler jord…Men det glemte jeg 😀 Så nå blir det overraskelse når den blir litt større 🙂 Det er enten Isbergsalat eller Plukksalat..

Jupp, lei av å klø på beina 😀 Så nå skal det sprayes før vi begynner trene ute i kveld…Myggen skal forvirres så den ikke finner meg igjen 😀

Kom plutselig på at vi har jo vifte..Hvorfor sitter vi da og synes det er så forferdelig varmt. Beste oppfinnelsen i varmen 🙂

Takk for at du ble med ut en tur 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
      1. Jeg måtte skru den av i stad, det er veldig lyd i dem 🙂 Tusen takk. Ny mobil så jeg prøver finne ut av kamera…synes de blir litt grumsete 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg