Siste undersøkelse og mange gleder….

Hei igjen…

Hvordan har du det?

Nå er siste undersøkelsen tatt og i morgen faller dommen…tror jeg.

Jeg var sikker på at jeg ikke ville vite noe før etter operasjonen, men så er jeg ikke helt sikker allikevel 🙂

Jeg er så nysgjerrig og liker ikke overraskelser så godt…da er det kanskje like greit å få vite alt med en gang…

Vi får se…se an legemenneskene jeg skal snakke med…Kjenne litt på energiene og følelsene når jeg sitter der 🙂

Glede nr 1 🙂

Jeg ser de som driver med scrapbooking river i papir…har prøvd og funnet ut at jeg absolutt ikke er en river 😀 Får helt angst av ikke rette rufsete kanter. Har en liten bit i boka som er revet. Det er så dumme ark så det går ikke an å ta det ut igjen…Biten blir en på minnelse om at jeg er en klipper 😀

Klistret på noen viktige ord jeg må huske på fremover nå.

Jeg vet det kommer mye smerte fremover. Både pyskiske og fysiske…

Vær så snill. Nyt den uunngåelige smerten. 

De ordene blir viktige å huske på fremover.

Glede nr 2 🙂

Denne har vokst masse siden vi flyttet. Den blomstret i Hvittingfoss, jeg var litt redd den ikke skulle gjøre det når den ble flyttet.

Men nå har den kommet med en stilk med fine gule blomster 🙂

I går kveld var det ct med kontrast.

Glede nr 3.

Ble møtt av verdens hyggeligste dame…Eller jente. De ser jo ut som de nettopp har gått ut av ungdomsskolen alle disse sykehusmenneskene nå 🙂

Da jeg la meg ned på benken og kikket opp i taket så var det ett kjempefint bilde av himmel med skyer og trær der…Det var som å ligge under åpen himmel. Noe så fint 🙂

Så var det å vente i 20 min pga kontrasten…også ferdig.

Dette likte jeg…Så disse fotsporene da jeg gikk inn men leste ikke hva det sto. Da jeg skulle gå igjen gikk det ei foran meg som stoppet opp og tråkket på…Da leste jeg og de er jo der for å åpne dørene…Så smart 🙂

Rakk akkurat å sette meg ned for å vente på taxi da han ringte og sa han sto utenfor 🙂

Glede nr 4.

Da vi stoppet utenfor her begynte jeg å skjelve. Gikk ut av bilen og det ble bare verre og verre. Greide nesten ikke gå inn. Jeg mistet helt kontroll på kroppen. Kjevene rista så jeg nesten ikke greide snakke. Hele kroppen rista, hver eneste muskel vibrerte…

Ble litt urolig for at var en reaksjon på kontrasten. Men det var så lenge etter, og hun som satte den hadde sagt at hvis man fikk en reaksjon så kom den som regel med en gang.

Jeg fikk hakket frem at Ole sambo skulle hente vektdyna mi og legge over meg…

Så da lå jeg på sofaen under teppe og vektdyne i ca 30 min og rista…

Ole putta i meg en sjokoladebit sånn i tilfelle det var som mr kontrasten at den kunne virke på blodsukkeret.

Det var veldig ubehagelig da det sto på. Jeg har aldri mistet sånn kontrollen…

Jeg er veldig glad for at det skjedde. Kroppen sa i fra at nå har jeg vært sterk og gjennomført alt jeg skulle, så nå lar jeg musklene slippe taket og slappe litt av igjen…

Veldig glad den valgte å gjøre det av seg selv. For jeg tror jeg hadde glemt det hvis jeg skulle huske å be den om det 😀

Når Susi høre jeg setter føttene i gulvet om morgenen kommer hun i full fart og opp i senga for å stjele til seg varmen før den forsvinner 🙂

Dagen startet veldig bra i dag å.

Våknet ved 8 tiden og lå våken til rundt 9. Så sovnet jeg igjen…Da jeg våknet var klokka 1045…Det trengte jeg 🙂

Så ringte ei venninne. Jeg sendte mld og sa jeg skulle ringe tilbake. Bare stå opp først 🙂

Rakk akkurat å slippe ut ei katte så ringe det på døra…og der sto hun <3

Det var glede nr 2 og klokka var ikke 12 ennå 🙂

Snakker med henne i tlf nesten hver dag, men det var en glede og se henne igjen også…Og hun hadde med masse gaver. Det ble boller til frokost…Så blir det nok Napoleonskake til lunsj 😀 Kylling eller pølser til middag og sjokolade til dessert…

Ikke den sunneste dagen…men jammen meg så synes jeg vi fortjener det både sambo og jeg nå. Det kommer nok dager etter i morgen som ikke blir så gode 🙂

Da ønsker jeg deg en fortsatt god Onsdag. Stopp litt opp og se deg rundt. Samle gode minner og små gleder 🙂

Klem fra Hanne <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg