Samlet gleder på vei til butikken…

Heihei 🙂

Da var det Fredag igjen…

Håper dagen har vært god mot deg.

Vi ruslet en tur til butikken i dag.

Det var så fin himmel. Den ble litt mer dramatisk og mørk på bilde enn den var i virkeligheten 🙂

Måtte ta bilde av disse tre også.

Synes de var så fine der de sto i grønnfargen sin på den grå bakken mot den røde veggen 🙂

Også Bjørka da…

Det fineste treet jeg vet om 🙂

Ble så glad da jeg oppdaget Humla som summet rundt og koste seg.

Den poserte så fint da jeg tok bilder 🙂

Dette her er også veldig fint synes jeg.

Litt slitent tregjerde i det grønne gresset.

Det står akkurat i ett kryss der vei/gangvei/sti deler seg.

Jeg tenker på alle mennesker som har stått ved det/lent seg på det og hatt korte og lange avskjeder. Alle dyr som har markert og luktet på det.

Tenker på alt det gjerdet har opplevd mens det har stått der. Alle som har satt igjen spor akkurat der.

For meg gir det en god følelse å tenke på. Tankene bare kommer 🙂

De kommer plutselig når jeg går forbi steder eller står/sitter ett sted.

Tenker på de som har vært akkurat der jeg er og alt hva det stedet har fått oppleve i sin levetid 🙂

Sånn…

Da var vi hjemme igjen…Litt forblåste og med ett snev av angstanfall igjen i kroppen…

Den litt sure vindene hjalp litt så det ikke brøyt ordentlig ut.

Så takk til vinden som kom som motvind. Den kjølte ned stressa nerver og gjorde så jeg fokuserte mer på håret som sto til alle retninger og det at jeg egentlig frøys litt 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Fredag og en god helg.

Husk å gjøre noen ting du har lyst til å gjøre innimellom alle de tingene du må gjøre.

Også må du huske å legge merke til øyeblikkene og samle gode minner. Små og store 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg