Regnværstur…

Hei 🙂

Pia (katten) og jeg måtte ut og gå tur i kveld å. Også var vi så heldige at det regnet 🙂 Det har alltid vært favorittværet mitt å gå tur i.

I always like walking in the rain, so no one can see me crying.

– Charlie Chaplin

Noen ganger…de gangene livet ikke har vært godt…da har jeg vært veldig enig med Chaplin. Men det er like godt å gå i regnet når livet er bra å 🙂

Bli gjennomvåt og kald. Og vite at jeg skal hjem igjen og inn i ett godt og varmt hus. Ett stille og rolig hus, med alle de små stille lydene en familie lager. Ikke brå og høye lyder.

Lyder av ungene som snakker og svake lyder av musikk fra andre etasje. Lyden av tastaturene til samboer og meg. Knitring i ovnen. Regnet som lager lyd på vinduet. Og alle andre lyder jeg ofte ikke hører.

Alle disse lydene som er livet. Som gjør at jeg kjenner jeg er til. Varmen som kommer tilbake i fingrene og kinnene.

Akkurat nå er livet godt 🙂

Takk for turen 🙂

Håper du har hatt en fin dag og samlet gode minner 🙂

Hvis dagen er trist og grå. Så sett deg ned litt og lukk øynene. Tenk deg ett hvitt lerret, så stort du vil. Tenk deg at du tar frem maling og pensler. Og alt annet du kan bruke for å male. Også tenker du at du maler deg ett bilde. Ett med alle fargene som gir deg glede. Mennesker, ting og steder du liker.

Ett bilde som er bare ditt og som du kan spare i hjertet, og ta frem og se på når du trenger farge i hverdagen 🙂

Jeg er ikke så god til å male i virkeligheten har jeg funnet ut. Men i fantasien er jeg veldig god 😀 Også kan maleutstyr være dyrt å kjøpe for mange. I fantasien har du ubegrenset med alt av maleutstyr du vil ha.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg