Regnvær er lik godt turvær…

Heihei 🙂

I dag fikk jeg ny aktivitetsklokke i posten. Den forrige sluttet å virke, har gledet meg til å få ny 🙂 Denne er litt mer avansert enn den andre å.

I dag er det godt regnvær, så da måtte jeg ut å gå tur. Spurte om sambon ville være med. Han overrasket med å si ja 😀 Er ikke så glad i regn som meg så jeg trodde jeg måtte gå alene 🙂

Da var vi hjemme igjen 🙂

Nå er jeg tørket og skal lage middag. Pasta, laks, gulrøtter og saus.

Takk for turen 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg