Plakater og rammer fra Poster store….

REKLAME…

Heihei 🙂

Jeg har vært så heldig å bli spurt om jeg vil samarbeide med Poster store

Siden jeg aldri har reklamert for noe før så var jeg litt skeptisk og redd for å gjøre noe galt. Men så fikk jeg tenkt meg om og sjekket litt og tenkt litt til 🙂

Var inne på siden

deres og kikket på bildene. Det var så mange fine, da bestemte jeg meg for at dette har jeg lyst til 🙂

Disse her falt jeg for fordi det er sånn livet føles noen ganger 🙂

Traff hjertet mitt med en gang jeg så dem.

Ser at jeg ikke har tatt helt gode bilder, men håper du ser hva det er. Det nederste er fjær.

Strå og blomster gir glede og varme.

Sjiraffen valgte jeg bare fordi den er en sjiraff 🙂

Verset på det andre ble litt utydelig, så her er hva som står.

“It’s impossible,” said pride.

“It’s risky,” said experience.

“It’s pointless,” said reason.

“Give it a try,” whispered the heart.

Det er absolutt noe av det vanskeligste jeg vet…Lytte til hjertet og den lille svake stemmen.

De tre andre har så mye sterkere lyd.

Jeg håper du tar vare på det gode hjertet ditt og lar det øve seg på å heve stemmen over de andre. Noen ganger må vi følge fornuften, men andre ganger kan det være lurt å høre på hva hjertet har å si. For at vi skal ha det godt <3

Disse er en tanke, en følelse, en drøm.

En drøm om å kunne bo ved havet og ei strand. Sitte ute og se soloppgang og solnedgang.

Gå barbeint i den varme sanda. Grave tærne nedi og kjenne det er kaldere under overflata.

La sand sile mellom fingrene, se etter skjell og fine steiner.

Lukke øynene og bare være til 🙂

Jeg er ikke så glad i store bilder. Derfor likte jeg at de har fra 13/18 til 70/100. De jeg kjøpte er 13/18 og 21/30 (A4).

Jeg likte også at solide oppheng ting og tingen til å skyve inn i ramma i stedet for den lille metallbiten til å bøye opp og ned som jeg har vært borti før.

Er ikke helt stødig i rammer så det som er på baksiden heter “ting” i mitt vokabular 😀

Er i hvertfall veldig fornøyd med alt jeg fikk i eskene 🙂 Også er det rask levering. Jeg bestilte 14. Mai og hadde varene her 19. Mai.

Mitt favoritt tema er de bildene som forteller meg noe, sånn som disse her 

Håper du tar deg en tur inn på Poster store du å. Det er så mye å velge i at jeg tror du finner noe du vil like 🙂

Ikke koster det så mye heller så det er mulig for sånne som meg som ikke har så mye til overs å finne noe for å pynte opp og fornye litt 🙂

Jeg har fått en rabattkode på 35 % du kan bruke når du finner noe du liker

bilderogtanker35

rabattkoden gjelder ikke på rammer og selection.

Den gjelder i 7 dager fra i dag 🙂

Klem fra Hanne <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg