Pia og vi i hagen…

Heihei 🙂

Hvordan har du det?

I dag har Pia (katten), Knut (sønnen) og jeg drevet og fikset litt i hagen. Det er koselig 🙂

Ikke så mange pærer igjen på treet nå. De raser av, ei stor ei siktet seg inn på Pia mens vi var ute. Den bommet heldigvis 😀

Lykke for en liten katt når hun får selskap ute og får lov til å være med på det vi gjør 🙂

Inspiserer trillebåra før Knut får fylle den 🙂

Tror hun forteller han at den er OK.

Også er det viktig å se ting fra høyden. Derfor måtte hun opp i treet en liten tur 😀

Litt urettferdig. Ingen kom og løftet ned Knut og sa strengt nei…det er ikke lov å klatre i treet.

Denne fikk en god klipp. Har ikke rede på om det er en spesiell tid den skal klippes på. Men nå var vi lei av de lange krokete kvistene som lå utover. Håper jeg ikke har skadet den.

Pæretreet fikk også en stuss. Det kom opp greiner fra bakken, de fjernet jeg. Også var det flere som var uten blader og så tørre ut oppover. De forsvant også.

Føler begge ble litt glade for å få mer luft mellom grenene 😀

Jeg har hatt lyst til å fange Gjessene på bilde i flere år. Men de flyr så fort a gitt 🙂

Nå hørte jeg lyden da vi sto ute og endelig fikk jeg bilde 🙂 De var to som fløy over her. Lang avstand, men man kan se de lange halsene.

Dette var en liten flik av dagen vi har hatt 🙂

Ole (samboer) har drevet på inne og laget til noe til Pia. Bilde på facebook senere når det er ferdig 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin ettermiddag/kveld.

Klem fra meg <3

2 kommentarer
      1. Takk 🙂 Ja hun er så fin.
        Og hun blir så glad når vi kommer ut og holder på med noe. Hun er med på alt og må , det er så koselig 🙂
        Ha en fortsatt fin kveld og god natt du å <3
        Klemmer herfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg