Pia og slitsomme opplevelser….

Hei du 🙂

Prøver meg med store bilder..Føler jeg viser dem frem med dunder og brak 😀 Blir skremt av meg selv når jeg tar sånne sjanser 😀

Bildene ble ikke så gode, men de er utrolig fine i virkeligheten 🙂


Skulle fjerna den stolen ser jeg, men så ikke den da jeg tok bilde av Jasmin 🙂 Nå blomstrer hun så fint og det lukter så godt. Så i dag at hun var full av sommerfugler å 🙂

Det er så moro når nabo`n kommer på besøk. Tror i hvertfall det er en nabo og vi kaller den “han”, men det kan hende det er “hun” 😀 Han har ikke vært her på noen dager nå. Da han kom i dag så løp de mot hverandre og kastet seg i hverandres “armer”..Rullet rundt, lekeslåss og koste 🙂 Det er så moro å se. Han var her lenge og de løp rundt, hoppet og spratt sammen….Bestevenner <3

I går kveld var Pia helt umulig. Så da fant jeg ut at nå skal vi ut og gå en tur 🙂 Hun har aldri vært utenfor tomta her. Var veldig usikker på om hun ville over veien. Det skulle hun så jeg bar henne over 🙂 Var mange skumle lyder, masse nye lukter og mye nytt å se…Ordentlig oppdagelsestur 🙂 Var sliten da hun kom hjem og gikk rett å la seg.

I ettermiddag var hun på ny oppdagelsesferd, men den var ikke så morsom 🙂 Hun kom seg ut av selen og da klatret hun rett opp i pæretreet, nesten helt til topps…At hun ikke kan huske at det ikke er noe morsomt, har jo gjort det før i Tujaen. Samboeren måtte opp i stigen og hjelpe henne ned. Er ikke lett det heller. Forferdelig mange spisse klør på en katt, de klorer seg fast der de kommer til 🙂 Ble litt for mye opplevelse det å , så la seg da hun kom inn.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen 🙂

Husk at du betyr masse for noen.

Klem fra meg <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg