Pia, Nøtteliten og Rødstrupe…

Hei igjen 🙂

Blir ikke så mange innlegg nå. Blir ikke helt fortrolig med hvordan bloggen legges ut. Likte bedre det gamle da jeg bestemte selv hvor det skulle. Føler innlegget forsvinner nesten før det er lagt ut.

Blir ikke fortrolig med vinteren og kulda heller. Så er ikke så mye ute. Lei av hvitt og grått. Har nedtelling til April/Mai 😀 Gleder meg til butikkene setter ut Stemor for salg. Da er det vår 😀

Gleder meg til Februar å. Fikk mail fra Nationalteateret og der sto det at Else Kåss Furuseth skulle ha ekstraforestillinger…Jeeeej 😀 Vi fikk gavekort av ungene til jul og jeg hadde så lyst til å se henne. Men alle forestillingene var utsolgt. Håpet det skulle legges ut noen til, og det ble det 😀

Dette er en stund siden. Lærte at tørkeruller må gjemmes 😀

Nøtteliten kom innom i går 🙂 Klatrer litt rundt og ender på bakken der fuglene har strødd rundt seg med solsikkefrø.

Pia gikk til døra og ville ut i dag. Har lært seg at hun må ha på sele nå. Så når vi tar den frem hopper hun rundt og venter på at vi skal sette det på 🙂 Litt bråstopp på trappa da det var snø på den siden av huset å 😀 Teit…Hun gikk til garasjen. Ropte litt, det lukter mange katter der. Så fikk hun gå en tur inn og sjekke ut alle luktene. Da jeg bar henne ut og satte henne på snøen igjen så sto hun litt og tenkte…Dette holder, nå har jeg vært ute..Så ruslet hun fort opp trappa og satte seg foran døra. Ropte og ba oss forte oss med å åpne…Slapp båndet i gangen og det var full fart inn på stua og foran ovnen 🙂

Hvordan har du det? Håper du koser deg og nyter dagene. Ta vare på deg og dine. Se de små tingene. Om ikke lenge begynner naturen og ta på seg mange fine farger. Sola blir gul og varm 🙂 Masse små underverker skjer hver dag. Gled deg til det og hold ut 😀

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg