Pia kjedet seg og ville gå tur…

Hei og god kveld 🙂

Sambo og jeg gikk en tur med Pia og da ble det ett innlegg til. Måtte jo ta noen bilder på veien 🙂

Ikke lenge til høst og vinter. Må samle på minner om grønne blader og sommerfarger 🙂

Måtte opp i høyden for å få litt oversikt og bestemme hvilken retning vi skulle gå i kveld.

Fineste høstløvet.

Liker disse lave rognebærtrærne. De er akkurat passe høye så Pia kan klatre heeelt til toppen 😀

Nå er det lenge siden jeg har gått lengre trapp enn de to trinnene for å komme inn i huset pga kneet og ankelen. Nå fikk jeg akutt lyst til å prøve meg på de to som er ute ved torget…De passet meg helt perfekt 🙂 Kort avstand mellom trinnene. Kjente ingenting i benet.

Det er LYKKE 😀

Snutter 

Den lille svarte prikken langt der fremme er en hund…Men den er nesten helt lik meg jo, har så lyst til å si hei og kanskje leke litt 😀

Snart hjemme igjen…Se oss for og slippe bilene forbi først 🙂

Takk for turen 🙂

Har ikke hatt lyst til å trene noe den siste uka, da er det godt å gå en sånn liten tur.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg