Påsketur til Bergen…

Hei 🙂

Denne påska har vi vært på tur til Bergen…Rett før så ringte ene barnebarnet og sa hun skulle ønske jeg var der. Så da måtte jeg jo se om det gikk noe tog da. Og det gjorde det jammen meg 😀 Så Mandag dro sambo og jeg, kom hjem i går Mandag. Alle 3 sønnene var her sammen med Pia (katten) 🙂

Vi måtte ta buss fra Drammen til Hønefoss og tog derfra…

Velkomsten til Bergen er alltid første bildet jeg tar 🙂

Gikk langs Lille Lungegårdsvannet til bussen. Det er en god og fin plass. Det var litt for tidlig for blomstringen ennå. Men fikk da tatt ett bilde 🙂

Det kronglete treet er morsomt 😀

Mange knopper så det blir nok fint når alle planter får blomster 🙂

Solsikke konkurranse 🙂 Blir spennende hvem som får høyest til slutt 🙂

Flyene flyr lavt over hustaket på vei til Flesland 🙂

Spilte monopol med barnebarna…Jeg hadde grønn bil. Det tok ikke mange rundene før den ikke var med i spillet lenger 😀 Pengene tok forferdelig fort slutt, og tomtene jeg hadde måtte selges..Og plutselig var jeg ikke med i spillet mer..

Første tur med bybanen. Muskelen bakpå ene leggen bestemte seg for å ryke askonsdag da vi gikk tur. Det var ikke noe godt å gå så måtte kjøre den korte turen til togstasjonen..

Utsikt fra togvinduet 🙂

Datter og barnebarn ble med til byen da vi skulle reise. De gikk til Skansen tror jeg det het, mens vi satt og ventet på bybanen.

Det ser voldsomt ut med disse store skipene mellom Bjorøy og husene 🙂

Skulle vært med på Fløien Skjærtorsdag. Har aldri turt før, men denne gangen hadde jeg bestemt meg for at nå skulle jeg 🙂 Det var ikke leggen min enig i så den satte en stopper for det. De andre gikk opp dit og sendte snapper. Bruker de for å vise hva jeg gikk glipp av 🙂

Hadde en veldig koselig uke i Bergen 🙂

Håper du hadde en fin påske du å 🙂

Ha en fortsatt fin kveld…Ta vare på deg selv.

Klem fra Hanne <3

4 kommentarer
    1. Så koselig du kom deg til Bergen og barnebarnet ! Har vært i Bergen en gang for mange år siden..flott by og masse flotte bilder her 🙂 Takk for titten og fin kveld til deg <3

      1. Ja det ble en veldig fin uke 🙂 Fikk ikke gått noe rundt denne gangen. Muskelen i ene leggen ville ikke være med på tur, så nå må den hvile en ukes tid for å bli frisk igjen 😀
        Det er en fin by. Også er det så fint når det blomstrer. Du må ta deg en tur igjen 🙂 Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg