Overrasket Pia…

Hei 🙂

I dag overrasket jeg Pia (katten) med en tur 🙂 Hun må ofte mase om å få gå, men i dag hadde jeg lyst på en tur. Før hun rakk å mase 😀 Hun var ikke vanskelig å be med. Jeg spurte om hun ville gå tur og viste selen, da satte hun seg foran døra og var klar med en gang 😀

Fuglene sitter i greinene over foringsplassen og kjefter litt. De har ikke fått mat i går og i dag 🙂 Jeg leste at man bør slutte mate etter påske. De legger egg for tidlig og hvis det blir kaldt igjen så dør ofte ungene..Det vil vi jo ikke, så nå må de prøve finne maten sin selv 🙂

Vet ikke om noe motiv som er finere enn dette. Blir aldri lei av å se det eller ta bilde av det 🙂

Det var noen karer borte ved trærne Pia bruker klatre i ved brygga. De sagde ned trær med motorsag..Det ble bråstopp og hun la seg ned og nektet gå lenger. Motorsaglyd..ikke grei…Voksne menn er hun heller ikke så glad i, de er skumle. Så når vi møter noen sånne på gangveien så snur hun og går andre veien 🙂

Takk for turen igjen <3

Blir så glad når jeg ser dere har lest og at dere har delt. Tusen takk for det <3

Nå er klokka blitt 20.00. Verandadøra står fortsatt åpen, fuglene kvitrer og hele solnedgangen skinner rett inn på meg 🙂

Tenk å være så heldig 🙂

Håper du har hatt en fin dag og jeg ønsker deg fortsatt god kveld og en fredelig natt 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg