Overraskelses besøk og planlagt besøk…

Heihei 🙂

Lenge siden sist.

Jeg har forstått at hvis man skal være aktiv på blogg, så må man gjøre noe aktivt for å få noe å skrive om 🙂 Der har jeg ett problem. For jeg gjør ingenting. Husarbeide, sove og spise er ikke er så interessant, derfor blir der sjelden noe her.

Jaja…

Jeg lever, er frisk og har det veldig bra 🙂

Denne uka har det jo skjedd litt da.

Lørdag formiddag fikk jeg mld av ei venninne fra folkehøyskolen om at hun og mannen skulle gjennom bygda her og stoppe på butikken rett over veien for oss. Hvis jeg orket og ville så ville de si hei. Trengte ikke komme hit, hvis jeg orket kunne jeg komme bort til bilen.

Fyttirakkern…

Det er sinnsykt hvor mange følelser…eller grader av følelser det finnes i en kropp. Og at de kan komme fram alle sammen på en gang 🙂 Det er ikke bare følelsene, men alle gradene av dem.

Full eksplosjon.

Jeg sa jo selvfølgelig ja til at de kunne komme hit. Har ikke sett henne på flere år og mannen hadde jeg aldri hilst på.

Satt og så det kjørte forbi en bobil, sendte mld og spurte om det var dem. Det var det. Da gikk jeg ut og møtte dem ved butikken. Sa at nå hadde jeg vært stressa og sint….

“Jeg visste det” sa hun og da gikk det greit. Veldig takknemlig for at jeg kan si akkurat hva jeg føler også blir det ikke noe mer med det. Sånn er det bare og da går det over 🙂

Det var kjempekoselig og jeg er så glad de for at de kom innom.

Søndag fikk vi besøk av mora og søstra mi.

For noen dager siden fikk jeg se en hadde lagt ut på facebook at han eier og pusser opp barndomshjemmet til mora mi ikke langt unna oss her. Jeg tenkte litt på om det var frekt og spørre om vi kunne få komme en tur og se på det. Så tok jeg sjansen og sendte en mld. Han sier jo bare nei hvis han ikke vil.

Mannen var ikke noe farlig i det hele tatt. Han sa ja og velkommen med en gang 🙂

Så på Søndag kom de og vi reiste bort der. Ble møtt av en kjempehyggelig mann.

Mor hadde veldig blanda følelser etterpå. Mye er forandret både med hus og naturen rundt. Men hun er så glad hun har fått vært der igjen, det hadde hun ikke trodd hun skulle få.

Så tusen takk til eieren for at han svarte ja og velkommen med en gang 🙂

Så bestilte vi middag fra restauranten og spiste hjemme.

I dag har vi hatt besøk av mamman til sambo`n og to til.

Koste oss på verandaen med marsipankake som de hadde med for å feire sambo`n som har hatt bursdag 🙂

Kjenner jeg er veldig takknemlig for alt og alle i livet mitt 🙂

Jeg har det ille godt.

Pia og Susi er blitt gode søsken. Leker og slåss.

Noen ganger blir det litt for mye aktivitet, bein og tenner på Susi, og da sier Pia klart i fra at nå holder det 😀

Sånn…

Det var de siste dagene i ord og bilder 🙂

Takk for at jeg fikk dele med deg.

Ønsker deg en fortsatt fin uke. Nyt dagene og ta godt vare på deg selv.

Klem fra Hanne <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Alt er en jobb og betyr noe 🙂
      Å stå opp om morgenen og gjøre et en må… og resten av dagen – er “noe å gjøre” for alle og enhver 🙂 Fine bilder i innlegget ditt – og veldig koselig å se igjen en du gjekk på folkehøgskole sammen med for lenge siden 🙂 Bra nok det en gjør!
      God ny dag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg