Øve på farger og tur…

Hei 🙂

Hvordan har dagen din vært?

Her har det vært stille og rolig 🙂 Det er bra, da er alt ved det vante og man får ingen overraskelser 😀

Vi måtte ut en liten tur i kveld å. Det er godt å ha noen som maser på tur.

Når man har panikk for farger og å bli sett. Da er det fint å “gjemme” fargene på bakhodet så man ikke ser dem selv 😀 Veldig glad i disse små fargeklattene som hjelper meg med å øve på å bruke farger 🙂

Viktig å starte smått tenker jeg 😀

Pia var på topptur 🙂

Også hadde jeg lyst til å gå en annen vei i kveld. Men nei det gikk ikke, altfor skumle lyder 🙂 Ole bar henne over innkjøringen til Best også skulle vi gå videre på gangveien.

Absolutt ikke 😀 Snudde og fortet seg tilbake og inn på kjente veien igjen. Jaja, da gikk vi hjem igjen da.

Fin måne i kveld.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen 🙂

Klem fra meg <3

I dag er jeg takknemlig for…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg