Oss og blomster og en pusekatt…

Hei igjen 🙂

God Torsdag.

Håper du har hatt en fin uke.

Min uke har vært veldig god.

Har ikke gjort noe spesielt. Det holder lenge at det er grønt, blomster, ineskter og sol 🙂

Men nå venter jeg på regn. Det er forferdelig tørt og jeg er livredd for brann. Varselet om kraftig lyn i kveld/natt er ikke moro.

Håper de som ser været tar feil 🙂

Der var vi ja.

Sambo Ole og meg Hanne 🙂

Veldig glad for at vi møttes første gang på Bjerkely Folkehøyskole i August 1983.

Tror det var bestemt lenge før da at vi skulle møtes der. Leve hvert vårt liv med gode og vonde opplevelser som vi har lært mye av. For så å møtes igjen i 8. Mai 2016 i Bergen.

Denne mnd har vi bodd sammen i 8 år.

Stemor som jeg fikk 21.4 vokser og trives i nytt større hjem til røttene.

Hun tar godt vare på blomstene sine så ingen visner.

Fant ett fint kunstverk i.

Kunstneren satt midt i og ventet på besøk.

Den fikk seg en karuselltur da jeg kom borti tråden nettet. Stakkar. Jeg var redd den hadde blitt surret fast i sin egen tråd. Pirket forsiktig på den og da løp den oppover 🙂

Phu, var litt usikker på hvordan jeg skulle redde den hvis jeg hadde knytt den fast i sitt eget nett.

Kjøpte blomster på Kiwi i går.

Sådde 16. Mai.

Veldig spent på hva det blir. Blandet 3 poser frø i en bolle og strødde rundt. Vet det er Kornblomst, det andre blir spennende 🙂

Godt med vann i varmen.

Kattene likte når vi fjernet fontena. De får nyte det en stund til. Vi har planer om å kjøpe større fat og sette den opp igjen 🙂

Ønsker deg en fortsatt god uke og snart god helg.

Ta godt vare på deg selv.

Jeg er takknemlig for at du er du og at du kikker innom det jeg skriver.

Hvis bildene og ordene kan være til glede for noen andre også gir det meg mangedobbel glede 🙂

Lørdag skjer det noe så da blir det nok bilder av noe annet enn blomster og katter 😀

Gleder meg.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg