Oslotur, treffe to damer og teater…

Heihei 🙂

God Søndag.

I går hadde vi en kjempefin dag i Oslo 🙂

Stor takk til barna mine som ga oss gavekort hos Folketeateret i julegave <3

Opplevelsesgaver er utrolig fint når man ikke har allverdens økonomi til sånne utskeielser i hverdagen.

Venter på bussen.

Synes treet var så fint med ett tett skjørt av nye fine skudd 🙂

Lillestrøm.

Videre til tog.

Men først måtte en ha røykepause…

og ei benyttet tiden til fugletitting 😀

Oslo S.

Venter på Linda og Anne-Marit som gikk på Bjerkely Folkehøyskole sammen med oss.

Linda er det ikke så lenge siden jeg var sammen med. Anne-Marit er det mange år siden 🙂

Gledet meg og det var kjempekoselig å være sammen med dem igjen.

Gikk på cafê og koste oss.

De ble med og gikk til Youngstorget.

Musikk og mye folk der.

Vi satt og pratet og så på folk til sambo og jeg måtte gå til teateret.

Tusen takk for en veldig fin dag Linda og Anne-Marit 🙂


Venter på at dørene skal åpnes så vi kan gå inn og finne plassene våre.

Fant ut at rad 2 ble litt for nærme scenen og orkestergraven for oss.

Men sete 1 og 2 på raden er helt perfekt.

Ulempe er at vi alltid er der når dørene åpner…Mens det ofte er noen som sitter midt i raden som kommer rett før dørene lukkes.

Det ble en del opp og ned i setet.

Pause.

Sambo gikk ut en tur mens jeg satt og fikk pustet litt…Det blir ganske tung luft inne i salen.

Så var forestillingen over og VonTrapp familien rømte fra Tyskerne og kom seg syngende over til tryggheten 🙂

Forestillingen var kjempefin.

Jeg ble så imponert over alt som skjer på scenen.

Hvor fint alt er bygd.

Scenearbeiderne og alle som har vært med på å bygge alt som gjør at de kan ha en sånn forestilling burde bli trukket frem og få mer oppmerksomhet for det de gjør 🙂

For en jobb de har gjort og gjør.

Så sitter vi på bussen i Lillestrøm igjen.

Veldig glade og slitne begge to 🙂

Fetsund.

Vi skulle egentlig spise på Egon i Oslo. Men det var kø for å komme inn så vi kjøpte med burger hjem i stedet.

Burgeren var god selv om den var blitt kald. Det andre er ikke like godt kaldt 🙂

Men det gjorde ikke no.

Vi ble mette, kattene var veldig glade for at vi kom hjem igjen så de kunne gå ut, hode og kropp var utslitt.

Jeg rusla i seng kl 23 og sovna med en gang 🙂

Våkna etter en times tid med nesten senestrekk i ankel/legg…Tenkte jeg ikke gadd gjøre noe med det, men orket ikke våkne etter en stund med ordentlig strekk…

Det er vondt 🙂

Sto opp og smurte på Utrolig salve og det slapp taket med en gang…

Anbefales på strekker og vonde muskler 🙂

I dag Søndag gjør jeg ingenting…satt ute en times tid på morran. Venter på at sola skal tusle seg forbi verandaen her og bli litt kjøligere om ikke lenge. Det er litt for varmt for meg midt på dagen. Så skal jeg sette meg ut igjen og glede meg over blomstene mine som er så fine…

De gir GLEDE med store bokstaver 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag.

Gled deg over alt det fine rundt deg.

Klem fra Hanne <3

2 kommentarer
    1. Så bra du har hatt en strålende tur i Oslo 🙂 Jeg husker jeg leste i vinter hos deg, hvor du så vidt orket å gå utenfor døren. Hvor det var best og tryggest innadørs. SÅÅÅ herlig at du orker å ta turen ut, og møte flere folk og i teater osv 🙂

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, i vinter var det tungt. Den var altfor lang og kald. Det er utrolig hvor mye sol og farger gjør med kropp og sjel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg