Oslo og julemarked….

Heihei 🙂

I dag har vi vært en tur i Oslo. Men guri så mye folk det var der. Sikker på at jeg har blå arm etter alle kræsjene med møtende armer 😀 Har gått i kø. Blir forferdelig sliten, men så er det veldig koselig å da. Koselig veier mest 🙂

Denne fine her satt og poserte da vi skulle gå forbi..Da måtte jeg jo stoppe og ta noen bilder..Vi fant ut at det er en Skarv. Likner veldig på bildet vi fant på nett 🙂 Fin var`n.

Samemarkedet. Veldig mye fint der inne, men det koster mer enn lommeboka mi tillot 🙂 Men jeg kjøpte med Mørlefse, den var kjempegod. Fikk smake av damen. Nå ligger den i fryseren og venter på julaften 🙂

Vi skulle egentlig spise litt før vi gikk gjennom julemarkedet. Men det var fullt og kø overalt så vi droppet det. Det er koselig med alle lysene og lydene på markedet. Men når det er så mye folk som i dag så ble det litt slitsomt. Neste år skal jeg dit på en ukedag, da regner jeg med det er litt bedre 🙂

Vi gikk tilbake til Østbanehallen på Yo! Sushi. Jeg har bare spist butikksushien før. Må si til og med jeg kjente forskjell på den og denne her 😀

Det var veldig godt. Siden jeg er litt pysete så spiste jeg det samme jeg har spist før 🙂 Greier ikke sterkt så tok ingen sjanser. Det smakte veldig godt alt sammen.

Juletreet på Oslo S.

Det er så mange fine julegatelys i Oslo. Skulle gjerne gått og sett alle 🙂 Det fine med å være sammen med sønnen som bor i Oslo er at han tar oss med å gå i gater jeg ikke har gått før. Det er moro. Og han forteller om ting rundt om kring. Var godt å gå i noen gater der det var veldig lite folk så det gikk å se litt.

Det var egentlig godt vær. Litt duskregn og ikke så kaldt. Jeg har kost meg masse 🙂

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fin Søndag i morgen 🙂

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Så kjempekoselig med julemarked da 🙂 Kjempefine og stemningsfulle bilder du har tatt.

      Selv skal jeg på julemarkedet her i Trondheim nå til uken, og det ser jeg fram til 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg