Nytt liv og fine farger….

Hei igjen 🙂

Nå er det mye liv ute i hagen.

Så mange farger og da har ikke alt vokst opp enda 🙂

Dette er visst skjermtulipan 🙂

Snøstjerne 🙂

I fjor var det lite rips, håper det blir mer i år. Det er i hvertfall flere blomster.

Pæretreet blomster. Ser ut som det blir en del pærer å.

Kristorn er å fin når den pynter seg 🙂

Også den fineste vårblomsten da 🙂 Håper det blir mange av den ute her. Nyttig blomst for mange små så den får stå til den er helt avblomstret.

Den er førstemann opp i bedet.

Jeg later som jeg er veldig god på blomsternavn og skriver navn under bildene. Men det er nok ikke meg men flinke folk i blomstergruppe på facebook 😀 Legger ut bilde og spør hva den heter. Etter noen minutter så har jeg navnet 🙂 Takk til dem som kan så mye.

Denne har de ikke svart på ennå, så den har foreløpig ikke noe navn 😀

Der var det noen som visste navnet og det er Aurikkel 🙂

Bergenia 🙂

Det ligger en rund stein på trappa, det blir mer og mer mose på den for hvert år. Nå oppdaget jeg også at det jammen meg er liv under den å 🙂 Fikk se gress som vokste i ingenting. Flyttet litt på stenen og der var det bittelitt jord under. Jammen meg bodde det ikke en mark under der å 🙂

Livet

kan være en utfordring.

Men hvis man virkelig vil så kan man få det til.

Sett pris på det du har og gled deg over småting.

Klemmer fra Hanne <3

 

5 kommentarer

Siste innlegg