Nyte våren før det kanskje kommer snø….

Hello 🙂

Det har vært sol og fint vær i dag. Fant ut at vi måtte gå en liten tur med Pia (katten) nå for i morgen kveld og noen dager fremover er det meldt snø. Kan komme opp mot 20 cm.

Tenker at det ikke er helt greit.

Er vi heldige så holder det seg oppe i fjellene og lar oss som ikke er født med ski eller skøyter på beina få nyte at våren er her 😀

Det er ikke så fint, men det er noe godt med det. At det nye grønne titter frem blant vissent og grått 🙂

Pia liker å gå ned til vannet og sitte litt og se utover på små bølger og sola som glitrer i vannet 🙂

Kjenner at jeg begynner bli lei av angsten nå. Den er blitt verre i det siste. Måtte gå fra Ole og Pia etter å ha vært med bare ett lite stykke.

Blir svimmel og “lam” i korsryggen. Beina blir kjempetunge å flytte på.

Hjernen har nok med å konsentrere seg om å ikke koble helt ut.

Vi møtte bare en mann og han gikk rett forbi, så kan ikke skylde på mennesker 🙂

Det er det samme når jeg går på butikken. Går fint mens vi handler, men når vi kommer ut og skal hjem. Da kommer “lammelsen” i korsryggen og jeg har bare lyst til å sette meg ned og bli der på gangveien 🙂

Hyperventilerer mer og mer jo nærmere jeg kommer huset.

Alt går i slow motion og det føles som jeg har gjort alt i en ekstrem fart 🙂

En stund på sofaen for å få pusten, hjertet og hjernen tilbake i normal rytme så er alt som det skal være 🙂

Men

jeg kjenner at nå når det har begynt å gå utover hverdagen er jeg litt lei.

Jaja, sånn er det og sånn blir det 🙂

Ønsker deg en fortsatt god helg.

Klem fra meg <3

3 kommentarer
    1. Kjempefine bilder som oser av vår 😊

      Vi hadde litt vårstemning i påsken før vinteren kom tilbake med snø i påska. I uka som har gått har det snødd, sluddet, haglet og blåst. Jeg kjenner jeg ikke er motivert for snø nå. Nå vil jeg som mange andre ha vår 😊

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er fint alt du kan gjøre som en tur ute. Det hjelper i psyken.
      Håper det blir bedre med deg etter hvert. Det er vel ikke bra med slike følelser som du opplever.
      Fantastiske bilder forresten

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg