Nyt sola…

Hei igjen 🙂

Nesten sommer ute i dag, sola viste seg fra sin beste side 🙂

Sambo`n spurte om jeg ville være med å gå en tur med Pia (katten)

Det ville jeg vettu 😀

Lenge siden vi gikk tur så nå var det kommet masse nye lukter som måtte sniffes på underveis 🙂

Det tar sin tid.

Så to fine fugler som satte seg. Tenkte at hvis jeg er veldig forsiktig nå så kanskje jeg greier få dem på ett bilde 🙂 Da jeg så på bildene da jeg kom hjem så så jeg hat det satt 4 fugler der 🙂

Fine små…

Albert ble med på tur 🙂

Jeg kom på at jeg må huske å puste, satte meg litt for å fokusere på det 🙂 La merke til det i dag at jeg begynner å holde pusten fra jeg setter på meg skoa for å gå ut.

Albert kom og gikk forbi meg. Da jeg ikke kom stoppet han og så på meg. Jeg reiste meg og gikk mot han, da mjauet han og “spurte” om det gikk bra 🙂 Også måtte vi kose litt. Da var det greit 🙂

Han har gjort sånn her hjemme å. Da jeg gikk ned fra verandaen og ut på plenen…helt alene, uten følge 😀 Da gikk han tett inntil føttene mine og så opp på meg og mjauet. Passet på hele veien på bakken og tilbake til verandaen igjen. Da var jeg trygg og han kunne slappe av 🙂

Koselig da, men jeg forstår ikke helt hvorfor 😀

Sånn…da var vi hjemme igjen. Selv om ikke Albert bor her så passet han på at jeg kom meg trygt hjem og inn 😀

Det hjelper ikke at sambo`n og Pia kom rett bak. De følger ikke godt nok med på om det skjer noe 😀
Jaja…

Godt å komme inn etter en fin tur med mange inntrykk gjennom øre, øyne og snute. Da trenger man en liten pause 🙂
Håper du også har hatt en fin dag og takk for turen 🙂

Ta vare på deg selv og de rundt det.

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg