Noen bilder og noen tanker om livstrær…

Heihei 🙂

Nå har livet roet seg igjen og det skjer ikke så mye her hos oss 🙂

Vi var på Bjørkelangen en tur og innom mora mi og en tur til senteret her og legen denne uka.

Koselig med lys nå på kvelden.

Ønsker meg flere solcelle lys/lyslenker i forskjellige former og størrelser.

Bjørkelangen.

Da vi dreiv og så etter ett sted å bo så var jeg egentlig bestemt på å flytte til Bjørkelangen. Men nå etter å hva vært der 2 ganger siden vi flyttet…så er jeg veldig glad vi bor i Aurskog.

Jeg kjenner jeg ikke ville trives på Bjørkelangen…kanskje fordi jeg gikk på ungdomsskolen der. Og etter det andre forteller meg så hadde jeg det ikke så bra der.

Men her på Aurskog trives jeg veldig godt 🙂

Her er jeg hjemme og det kjennes veldig trygt og godt å vite at her skal jeg bo til jeg dør 🙂

Stoppet hos mor på vei hjem igjen.

Hun fikk en potterose, det var så fin farge på den at jeg måtte ta bilder 🙂

Vi spiste, skravla og koste oss noen timer.


Det er ikke så mye annet som er bedre enn tiden som er nå…

Det er varmere i været og døra kan stå åpen til sent på kveld.

Lykke 🙂

Fant noen hvitveis på vei til legen i går.

Det er også lykke 🙂

Også er jeg så glad i sånne store trær. De er like fine uten blader som med.

Når jeg ser opp på greinen som strekker seg mot himmelen ser jeg livet.

Alle veiene livet har gått…

Store og små,

Korte og lange,

Tykke og tynne.

Noen krysser hverandre.

Alle veiene har en mening.

Noen veier må man gå flere ganger.

Det ligger læring i alle veiene.

Gode og vonde.

Jeg er så glad for livstreet mitt. Noen veier har knekt mens jeg gikk så jeg måtte snu og finne en annen vei. Andre veier har jeg begynt å gå på og snudd for å snu og gå litt lenger på neste gang.

Noen veier har jeg gått helt ut, andre veier går jeg fortsatt på.

Jeg er så glad jeg har så mange muligheter.

Noen veier har kommet til mens jeg har gått, andre var der helt klart foran meg da jeg kom til ett kryss. Og jeg var ikke i tvil om hvilken vei jeg skulle velge.

Jeg er så takknemlig for at jeg har så mange greiner på treet mitt. Ikke alle har vært solide og trygge, men jeg velger og ikke fokusere på de.

Jeg fokuserer på de tykke, solide, trygge greinene som har holdt meg oppe og gjort meg til den jeg er i dag…

Jeg er så utrolig takknemlig for at treet mitt ikke er ferdig med å vokse.

Jeg kommer fortsatt til å gå ut på de tynne kvistene som gjør meg utrygg og redd. Men jeg frykter det ikke, for jeg vet at livstreet mitt vil lede meg tilbake inn på de greinene jeg kan føle meg trygg på igjen 🙂

Og når jeg ser opp mellom greinene i treet mitt så ser jeg blå himmel, noen grå skyer og sol…

Det gir meg mot og styrke til å fortsett gå på alle veien livet viser meg…

Jeg er trygg på at treet mitt har lange, solide røtter som strekker seg helt inn til hjertet til Moder Jord og tar til seg all næring det trenger for å gjøre meg hel 🙂

Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen <3

Gi ditt livstre lov til å la røttene sine vokse seg store og sterke, og trekrona med alle veiene du har gått og skal gå strekke seg opp mot himmelen.

Følg de veiene som legges foran deg og ta til deg lærdommen du finner langs veien.

Jeg er så glad for at mitt livstre kan stå i samme hage som ditt livstre 🙂

Når bladene og blomstene vokser fram på trærne våre blir hagen vakker.

Kanskje greiene våre vil krysse hverandre en gang i fremtiden <3

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg