Noen bilder, bursdag og overraskende besøk…

Hei igjen 🙂

Hvordan har du det? Høsten har vært lang og fin i år, det gleder 🙂

I går kveld fikk vi endelig orden på vedovnen, det har manglet en del. Har vært kaldt i det siste, men nå er det godt. Både katta og folket er i bedre humør og slapper av 😀

Hører sønnene prater oppe, veden knitrer og Anna of the North synger…Da kan man vel ikke ha det så mye bedre tenker jeg 🙂

Noen av småfuglene mine 🙂 Det koker ute i husene og på bakken om dagen. Og i dag så vi Rødstrupen igjen 🙂

Noen dager siden hadde pæretreet på seg fine høstfarger. Nå står det nakent. Bladene falt fort.

Også har jeg bursdag i dag…eller har hatt, dagen er snart over 🙂 Vet det høres dumt ut…Men i hele år har jeg tenkt at jeg er 54 år. Vet ikke hvorfor, det hørtes helt riktig ut i hodet mitt 😀 Men så begynte jeg å lure fordi andre som er like gamle som meg bare er 53…Hmm, forsto ikke det. Men det sto jo på Facebook, så da måtte det jo være riktig 🙂 Regnet fra 1966 og fremover, det ble 53, trykket fram kalkulator og tok 2019 minus 1966….Det ble 53…Hørtes helt feil ut…Så for sikkerhets skyld spurte jeg Knut (sønnen) Han var enig med Facebook og kalkulatoren….Så da ble jeg altså 53 år i dag….Ække værst å gå ett år tilbake når man fyller år 😀

Sønnene har lagd pai med bacon og pølse, kjempegod.

Jeg bestillte sjokoladefondant for det synes jeg er godt. Også hadde Knut (17) lyst til å bake vannbakkels fordi det er den kaka jeg liker best. Den falt litt sammen, men smaken var nydelig 🙂 Jeg er heldig…Også er jeg så spent. Fikk en sporingslapp fra postnor av dem på mld, pakke kommer i posten til uka…Det er ikke bra for en som meg…Jeg er sinnsykt nysgjerrig og lurer veldig på hva det kan være for noe. Også veier det 9 kilo…Hmmm…

Fineste gutta <3 og de er jeg mamman til. Gjør godt i ett mammahjerte 🙂 Har jentene mine i Bergen å…de fineste jentene <3

Om 5 dager har yngste barnebarnet bursdag 🙂

Pia var lykkelig en dag da jeg drev ute og raket…Hun fikk lov til å klatre i treet 😀 Hun går jo i bånd og får egentlig ikke lov fordi hun bare setter seg fast. Lurte veldig da hun ikke ble løftet ned med en gang, men kunne turne litt på greinene 🙂

Ønsker deg en god natt og en fin dag i morgen 🙂

Ta vare på deg selv om de rundt deg.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg