Nikker, smiler og sier heihei til deg….

Hei 🙂

Det er blitt natten og klokka er over ett.

Det er noe med det å være våken når verden sover…eller Norge…siden det ikke er natt overalt 🙂

Det er en fredelig avslappende ro…

Godt å trekke for gardinene og slukke nesten alt lyset.

Kjenne at verden står litt stille.

Ingen forventer noe.

Ingenting må huskes på eller gjøres.

Bare meg

alene

i ett hus jeg har det godt i.

I

mørket.

Ønsker deg en fredelig natt med gode drømmer.

Gi deg selv ett øyeblikk sammen med deg selv.

Lær deg å trives i ditt eget selskap.

Du er god og jeg er glad du finnes.

Jeg kjenner deg ikke, men jeg kjenner at du gleder hjertet mitt når jeg tenker på deg.

Du menneske der ute.

Kanskje en gang jeg tar meg en tur ut i verden…eller i Norge. Siden verden er en skummel plass å reise i 😀

Kanskje jeg går forbi akkurat deg ett sted der på veien.

Jeg nikker, smiler og sier heihei.

Da

håper jeg du nikker, smiler og sier hei tilbake 🙂

Også

kanskje du gjør det samme til det neste mennesket du møter.

Og

det mennesket gjør det tilbake til deg.

I løpet av dagen så har mange ukjente mennesker gjort dagen litt bedre for alle de menneskene vi har møtt 🙂

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg