Naturens perler og litt til…

Heihei 🙂

Hvordan er dagen din så langt?

Hos oss er det som det bruker, og det er jo bra 🙂

Tittet litt rundt i hagen da jeg satte ut Pia (katten) i båndet. Og det glitret så fint i alle regndråpene.

Denne potta har stått ute i hele vinter med nelliken i. Stemødrene plantet jeg i vår. Da snøen gikk fikk jeg se den tusten med vissen plante og tenkte jeg skulle kaste den. Men så glemte jeg det igjen. Så fikk jeg se noe grønt, og da kunne jeg i hvertfall ikke kaste den 😀

Heldigvis er jeg så glemsk.

For nå blomstrer den med nydelige små rosa blomster 🙂

Har sett dette på forskjellige sider mange ganger og tenkte nå prøver jeg. Trodde ikke helt på det 🙂

Hadde søte små tomater i taco for ikke lenge siden. La noen skiver i jorda og jammen meg så spirer det 🙂

Spent på om det blir tomater.

Sådde sommerblomster også. Noe av det kommer fint opp. Usikker på hva jeg sådde i den fremste delen av båten. Enten blir det ikke noe av, eller så er det noe som kommer senere.

Takk for at du ble med ut en liten tur 🙂

Ønsker deg en strålende dag i dag der du er. Nyt dagen.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg