Når man ikke får sove…

Hei igjen 🙂

I dag har det smeltet masse snø ute her. Jeg leker at det er våren som kikker innom for å fortelle at den kommer igjen om ikke lenge 🙂 Bare nyttår er over nå så flyr tiden frem til vår og varme D

Har hatt noen netter det har vært vanskelig å sovne denne uka. Lukker øynene, men det føles som de er vid åpne. Musklene i kroppen er helt spent. Har aldri prøvd meg bevisst på planken. Men når jeg ligger og skal sove så tenker jeg at det er sikkert sånn det føles 🙂 Har heldigvis en sønn her som er veldig god på å løsne opp stive muskler. Han masserer og banker og bryr seg ikke noe om jeg vrir meg i smerte 😀

Da klokka blei over 4 og jeg fortsatt ikke sov i natt. Så tenkte jeg på ting jeg er glad for. Så tenkte jeg at det bør vi mennesker bli flinkere til. Se hva dagen har gitt oss og sette pris på gode ting. Både små og store gleder 🙂 Derfor på en impulshandling gikk jeg inn på facebook og lagde en gruppe….I dag er jeg takknemlig for….Tenkte det kan være en gruppe de som føler for det kan dele en glede de har opplevd i løpet av dagen. Noe som kanskje kan gi andre glede også. For meg er det like viktig å glede meg over noe som gjelder meg, som å glede meg over noe som gjelder andre 🙂

I alt mas og kjas som skjer i løpet av dagen er det fort gjort å glemme å tenke tilbake på dagen og hva den har gitt. Jeg tenker at mye stress, psykiske og fysiske plager kan bli lettere hvis vi greier roe helt ned og tenke litt på det. Gjerne skrive det ned, da får tankene og ordene litt større kraft og mening.

 

Sender litt varme til deg som synes det er veldig grått og kaldt 🙂 Ta godt vare på deg selv.

Tyvlåner ett bilde jeg fikk på snap fra dattera mi i Bergen <3

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag.

Samle gode minner du kan ta frem på mørke dager.

Klemmer fra meg <3

Har du gleder du er takknemlig for og vil dele med andre. Bli gjerne medlem og vær med på å glede andre 🙂

I dag er jeg takknemlig for

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg