Mye å ta bilde av i hagen i dag…

Hei igjen 🙂

Vært en del ute i hagen i dag, og da ble det jammen meg mange bilder som må deles 🙂

Tenk at jeg alltid har fjernet disse plantene her. De vokser som fy innimellom syrina. Tok noen år før jeg fikk se en dag vi gikk til butikken at det kommer jo blomster på dem 🙂 Trodde det var noe bambus look a like som ikke var til noe.

De er jo fine og insektene storkoser seg i dem 🙂

Syrin blader om høsten har fine farger.

Pia har vært med rundt og kikket…og luktet. Det er utrolig hvor mange “gode” lukter som er når det er en stund siden hun gikk rundt 😀

Åååå, har så lyst til å gå på besøk til nabo`n 🙂

Å vet du hva?

De kom ut og sa jeg bare kunne gå litt rundt i hagen dems…LYKKE for en liten pus det 😀

Godt at mennesker er så pratsomme. Jeg fikk god tid til å bli litt kjent og hilse på ene katten som bor der…Vi susset litt på snuta til hverandre også gikk hun og satte seg på trappa si. Da jeg ville bort og hilse mer så freste hun, og da måtte jeg gå en annen vei sa mennesket mitt 🙂

Jaja, jeg har da fått vært på oppdagelsesferd i hagen hennes og lagt igjen mine lukter…Det er bra 😀

Snutter

Se her 🙂

Overraskelse da vi friserte Jasmin. Det kommer opp Lønn sånn midt inni der, artig.

Akkurat sånn hage jeg liker. Ikke noe system. Det som vokser vokser og kommer opp der det har lyst 😀

Nå har jeg ikke flere bilder i dag….tror jeg 😀

Pia har startet vinterjobben sin allerede…Første musa er drept ute på plenen, før den rakk å komme i hus 🙂 Tror den kanskje bare ville smake på pæra stakkar. Og Pia er fortvila…Når vi mennesker ser hun har tatt mus/fugl så kommer vi med en gang og tar den bort…Det er litt slemt 🙂

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg