Morgentur med Pia…

Hei og god Fredag 🙂

I natt var jeg ikke trøtt og har ikke sovet. Frisk og opplagt så jeg ble med Pia og gikk en tur 🙂

Da ble det noen bilder å. Vi var først litt bak i hagen her også gikk vi over veien og rundt ett hus, så tilbake hjem igjen. Satt en stund bak huset igjen. Kjente ett angstanfall ville trenge seg på så jeg løftet opp Pia og gikk inn. Hun var ikke helt fornøyd og ble litt sur på meg 🙂 Heldigvis er hun ikke langsint, så nå er vi venner igjen.

Hadde så veldig lyst til å gå inn for å se hvordan det så ut inne på Look. Det sto jo Velkommen inn og døra var jo åpen.

Men dette dumme mennesket hennes stoppet båndet og sa hun ikke fikk lov.

Dette så vi på turen. Eller vi så vel litt forskjellige ting, jeg med øynene og Pia med nesa 😀

Takk for at du ble med 🙂

Ha en fortsatt fin Fredag og god helg.

Klemmer fra meg <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg