Morgen 57…

God morgen 🙂

Mandag igjen og det er blitt siste dagen i August allerede.

Klokka er 0730, jeg har ikke vært ute ennå. Bare ute på verandaen for å sette katta i båndet 🙂

Bildet er fra en tur vi har gått.

Gjorde øvelsene mine inne i dag. De samme som jeg alltid tar, vanemenneske. Forandringer fryder ikke alltid så jeg holder meg til det jeg kan og vet jeg orker 🙂

Ferdig 🙂

Litt vann til slutt. Drikker 1 – 2 sånne flasker om dagen, den er 1,5 ltr.

Drikker en del Pepsi max eller cola zero å. Spørs hva som er på tilbud. Skulle trappet ned på det, men det er ikke lett.

Jaja…

det får ikke hjelpe. Ei jeg var til utredning hos en gang sa at…”Så lenge det bare er brus jeg er avhengig av og finner trøst i. Så skulle jeg bare fortsette å drikke det. Det er så mye annet jeg kunne vært avhengig av som ikke hadde vært bra”

Så da fortsetter jeg med det til kroppen finner annet å fylle tomrommet med 🙂 Det er jo noe brusen gir meg som jeg ikke har funnet andre steder…Har jeg ei flaske igjen så kjenner jeg panikken komme…Tenk om jeg går tom og bare må ha en svelg…

Tror jeg kunne gått tom for alt mulig annet, men brusen…den må jeg ha 🙂

Jaja…

Det er min last 😀

Ønsker deg en fin Mandag. Ta i mot det dagen gir deg av positive og negative opplevelser. Alle er der for å lære deg noe og for å vise deg veien videre i livet.

Husk deg selv og samle på gode minner.

Det er de små tingene som kan gi de største forandringene.

Stopp opp i løpet av dagen, trekk pusten dypt inn og kjenn at du lever 🙂

Klemmer fra Hanne <3

 

2 kommentarer
    1. Så kjempeflink du er! Stå på videre!

      Selv var jeg på trening første gang etter sykehusoppholdet, og det var tungt og seigt ja. Kjørte kun underkropp. Det var kjempeherlig å komme igang igjen.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk det samme 🙂 Ser på treninga du gjør og det er veldig bra. Jeg er ikke helt der i fart og styrke 😀
        Det skal ikke så mange dagene uten før man stivner.
        Glad du er i gang igjen. Det så ikke noe godt ut.
        Sove godt og drømme søtt. Og ha en fin dag i morgen <3
        Klemmer herfra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg