Morgen 54…

Hei og god morgen 🙂

Klokka er 8 og jeg har allerede gått 2427 skritt, i følge klokka 🙂

Klesvask i tørketrommelen og oppvaskmaskinen er snart ferdig.

Er så glad skolen har startet igjen og for at jeg har den gode vanen med å stå opp sammen med unga for å smøre matpakke og si hade. Det er så godt for mammahjertet <3

Det er ikke sikkert det blir så mange flere skritt, men det gjør ikke noe. Er så fornøyd med at jeg er oppe tidlig og det jeg har gjort på morran og at kroppen er grei. Da blir dagen god 🙂

Det er noen få små lysglimt igjen ute på bakken 🙂

Men nå begynner det å bli kjølig om natta kjente jeg så lurer litt på om vi må bære inn blomsterpottene og salaten om natta nå….Det er ulempen med store potter, de er så tunge å bære på. Også tar de så stor plass.

Kvart på 7 var jeg ute og gikk 15 min bak huset…Det er lenge siden jeg gjorde. Vi har gått andre turer, men jeg må si at de beste turene er frem og tilbake ute i hagen 🙂

Der slapper jeg av og slipper angstanfall når jeg kommer inn. Kan senke skuldrene og bare gå uten å stivne mer og mer.

Også tok jeg 60 step på pallen her

Klar for en ny dag 🙂

Også hun her har fått gjort litt på morran 😀

Høyt opp i pæretreet, rundt noen greiner og så bom fast..

Jaja, da var det å vekke Ole så han kunne komme og ta henne ned. Hun satt litt for fast til at jeg greide dra henne ned. Det er det dumme med høydeskrekk, jeg kan ikke stå på noe for å få henne ned 🙂

Jaja…

Ønsker deg en fin dag i dag og husk å samle gode minner. Stopp litt opp i løpet av dagen, trekk pusten dypt inn og kjenne at du lever. Legg merke til hva dagen gir deg, både av godt og vondt. Det er det som gjør deg til den du er og…

Det er livet…

Klemmer fra Hanne <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg